hvilket grafikkort i bærbar
Fra : Zalasta

Dato : 22-10-03 18:28

Er dette graffikort bedre end det der sidder i min Dell inspiron 8500, et
geforce 4 4200 go m. 64 Mb RAM, 128MB ATI Radeon M9600 M10?

Fra : Zulu

Dato : 22-10-03 19:49

"Zalasta" <ccc47212@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Er dette graffikort bedre end det der sidder i min Dell inspiron 8500, et
> geforce 4 4200 go m. 64 Mb RAM, 128MB ATI Radeon M9600 M10?

M10 er bedst og M10P (mobility Radeon 9600 Pro) er endnu bedre. Her er en
lille sammenligning.
http://www.pc-erfahrung.de/BenchmarklisteNotebook.html
Ellers kik dk.edb.hardware.baerbar igennem.

Zulu

Fra : Thomas

Dato : 23-10-03 08:49

Jeg har også sådan en, og kunne godt tænke mig et andet grafikkort. Men er
du sikker på at du kan finde et M10 der passer (både fysisk, og bios samt
køling)?
Hilsen
Thomas

Fra : Zalasta

Dato : 24-10-03 12:27

kik ind på merlins hjemmeside, der er der flere computere med det
graffikort(gericom)