HJÆLP..MIG!!
Fra : Njelle

Dato : 21-10-03 20:15

Hejsa..Jeg har virkelig meget brug for hjælp tror snart jeg har gjordt at
for at få det til at køre nu..Men nu skal i høre..Det der sker er at..Jeg
sidder og Spiller Jedi Academy i godt og vel 5 min så går skærmen i sort og
lyder går i hak eller så genstarter den bare computern..OG har hentet
detanator og lukket en printerspoole og ALT!! Har i svaret jeg køre med Amd
og nvidia Geforce4 mx440SE med 128ddr..Please Hjælp..!Find mig på
Momba150@hotmail.com

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 22-10-03 00:38

"Njelle" <Momba150@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>jeg køre med Amd ...Check temperatur...
>Geforce4 mx440SE med 128ddr.. Passivt kølet? ...Check temperatur i
kabinettet...

--
Henrik Nielsen
Config@configdata.dk

Fra : Njelle

Dato : 22-10-03 13:08

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 22-10-03 23:41

"Njelle" <Momba150@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Henrik Nielsen" <nospam@invalid.dk> skrev i en meddelelse

Hvor varm er det?

Hvad har du ellers af hardware?

OS ?

Du skriver "godt og vel 5 min." er det et bestemt sted
den fryser?
(start af filmsekvens ect.)