Chicony
Fra : Penybist

Dato : 21-10-03 19:18

Hej alle!!

Jeg har, på konens arbejde, købt en Chicony MP995 bærbar computer. Hvad den
havde været brugt til, ved jeg ikke, men HD blev formateret, og windows 98
installeret. Så langt, så godt.
Men så opstår problemet: Jeg kan ikke finde en grafik-driver til bæstet, og
installationsdisc'en findes ikke mere. Standarddriveren i Win98 giver kun en
opløsning på 640 gange 480 pixels i 16 farver og det er ligesom ikke godt
nok, da jeg ved den har kørt med en opløsning på 1024 gange 768 pixels.

Er der nogen i denne NG, der har et godt tip om en driver, der evt kunne
bruges.

Jeg aner simpelthen ikke, hvilket grafikkort (navn eller fabrikat), der
ligger i den.

På forhånd tak

Peder

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 21-10-03 19:30

MVH Niels
"Penybist" <penybist@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
den
> havde været brugt til, ved jeg ikke, men HD blev formateret, og windows 98

Hej alle

Kan man ikke bruge www.google.dk før man prøver her ? :D please :D

http://www.databest.fi/mp995dwn.htm

1. hit når man søger på den.

> [...]