Nyt Grafikkort
Fra : Klaus

Dato : 20-10-03 22:40

Hej NG
Jeg vil udskifte mit gforce2 mx200,2x ud med et radeon9000 pro4x. Til mit
Duron 1300mhz 4x bundkort. Ved nogle om det kan betale sig og om jeg får
bedre spil-ydelse. På forhånd tak.

Mvh
Klaus

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 20-10-03 22:49

Klaus wrote:

> Jeg vil udskifte mit gforce2 mx200,2x ud med et radeon9000 pro4x. Til
> mit Duron 1300mhz 4x bundkort. Ved nogle om det kan betale sig og om
> jeg får bedre spil-ydelse. På forhånd tak.

Invester i et TI 4200
Du får næsten dobbelt ydelse i forhold til radeon 9000

- Peter

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 21-10-03 13:55

"Klaus" <muellerklaus@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Duron 1300mhz 4x bundkort. Ved nogle om det kan betale sig og om jeg får

Jeg skiftede mit Geforce 2 Pro ud med et G4 TI4400, det gav ENORM forskel!

Det var på min Thunderbird 1400

Det kan GODT betale sig endnu, men det begynder så også at nærme sig der
hvor dit system ikke helt kan udnytte dit grafikkort.

Jeg skiftede så min Thunderbird 1400 ud med en P4 2.4, så passede tingene
sammen.

Men ja, det kan fint betale sig at skifte grafikkort!

Efter denne fine salgstale har jeg så tilfældigvis mit G4 TI4400 til salg.
Det er et ASUS V8440 Deluxe med det hele. i org. emballage og alt tilbehør.
Det er dit for 900kr. Sælges KUN grundet opgradering til Radeon 9800 eller
FX5900 Man er vel gamer nørd

VH
Peter

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 21-10-03 15:01

> [...]
tilbehør.
> Det er dit for 900kr. Sælges KUN grundet opgradering til Radeon 9800 eller

Rettelse, det er IKKE et Deluxe, der er IKKE TV IN og 3D briller med, som er
den eneste forskel på de to kort

VH
Peter

Fra : Klaus

Dato : 22-10-03 20:45

Hej
Jeg troede bare at der var nogle ekstra effekter på et radeonkort iforhold
til Gforce. Men det kan måske bedre betale sig at få fps'en helt op. Jeg har
set et ati9000pro 64mb til 590,-kr, men vil så se hvad jeg kan få et ti4200
til, men jeg vil helst ikke give for tæt på 1000,- for et ti4200 da jeg så
tror et ati9600 ville passe bedre til den duron 1,3 maskine.
Men tak for hjælpen

Mvh
Klaus

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 22-10-03 21:42

> [...]
> til, men jeg vil helst ikke give for tæt på 1000,- for et ti4200 da jeg så
> tror et ati9600 ville passe bedre til den duron 1,3 maskine.

Det tror jeg næppe. Din maskine kan IKKE udnytte et Radeon 9600 kort,
egentligt heller ikke et TI4400 som mit, men der er jo stadig prisforskel

Mit TI4400 kort er nu også NOGET hurtigere end et 9000PRO Et Radeon 9500PRO
kan lige følge med et TI4400 kort.

Tjek evt her:
http://www.tomshardware.com/graphic/20021218/vgacharts-02.html#aquanox

VH