MT-newsreader hjælp ønskes
Fra : Jonas Voss

Dato : 12-04-01 11:38

Hej

Jeg har et problemer med MT-Newswatcher

Jeg kan ikke finde ud af hvilket character-set jeg skal bruge for at den vil
vise danske bogstaver i de indlæg jeg skriver.

Jeg har prøvet at skifte mellem de forskellige muligheder (bortset fra Trad.
chinese encoding og turkish encoding, antager de ikke har æøå i Kina og
Tyrkiet).

Nogle god forslag?

MVH Jonas
--
Everywhere is walking distance if you have the time.
­ Steven Wright

Fra : Martin Edlich

Dato : 12-04-01 11:58

In article <B6FB522B.31F0%=are.you@ready.dk>,
Jonas Voss <=are.you@ready.dk> wrote:

> Jeg kan ikke finde ud af hvilket character-set jeg skal bruge for at den vil
> vise danske bogstaver i de indlæg jeg skriver.

Du skal poste med Western (ISO Latin 1) og læse med Western (MacOS Roman)

--
MVH
Martin Edlich (7)

Fra : Jonas Voss

Dato : 12-04-01 13:35

Martin Edlich [newsspam2@mail.edlich.dk] skrev:

> Du skal poste med Western (ISO Latin 1) og læse med Western (MacOS Roman)

Tak igen, den herre...

MVH Jonas
--
The sooner you fall behind, the more time you'll have to catch up.
­ Steven Wright