Øhhh Catalyst 3.8 og Tvout?
Fra : Flare

Dato : 19-10-03 14:13

Har lige installeret cat. 3.8 men nu er mit tvout dødt...

Jeg den kan fint finde fjernsynes (får lov at tænde for det) men det er så
det. Fjernsynes forbliver sort. Har prøvet at reinstalere, slukke puteren
etc.

Jeg fjernede først den gamle 3.7 med ATI eget remove program, genstartede,
og installerede 3.8 (25 mb filen)

Men nix...Nogen forslag?

Mvh
Anders

Fra : Flare

Dato : 19-10-03 15:07

> [...]
> etc.
>
> Jeg fjernede først den gamle 3.7 med ATI eget remove program, genstartede,

Det er sgu da nedern det her. Det hjælper heller ikke at installere 3.7.....
Den virkede 2 min før jeg installerede 3.8 så det skulle være rimlig
usandsyneligt at det er hardware defekt ligepludselig.

Mvh
Anders

Fra : flemsus

Dato : 19-10-03 19:26

Flare wrote:

> [...]
> 3.7..... Den virkede 2 min før jeg installerede 3.8 så det skulle
> være rimlig usandsyneligt at det er hardware defekt ligepludselig.

Mit Tvout gik ned med 3.7 + Dx 9.0b, men nu kører det med Omega 3.8 + Dx
9.0b

--
Mvh. Flemming Sørensen

Remove NOSPAM to reply.

Fra : Anders Albrechtsen

Dato : 20-10-03 15:47

"Flare" <plzAksForIt@theNG.spam> wrote in message

> [...]
> Den virkede 2 min før jeg installerede 3.8 så det skulle være rimlig
> usandsyneligt at det er hardware defekt ligepludselig.

Og du har kontrolleret, at dit kabel stadig virker og sidder korrekt?
---
Anders