Driver til et Geforce FX 5200 ???
Fra : Gavtyven

Dato : 18-10-03 10:59

Hej
Hvor får jeg en driver direkte til mit kort ??
Via Deres egen side Finder jeg kun en Xp driver til geforce . Men ikke
specefikt til mit kort ??????
Min driver hedder : 6.14.10.4523 - Bios 4.34

Henrik Olesen
Randers

Fra : Zulu

Dato : 18-10-03 11:04

"Gavtyven" <trads@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> specefikt til mit kort ??????
> Min driver hedder : 6.14.10.4523 - Bios 4.34

Nvidia har lavet det så smart så deres Detonator driver passer til ALLE
deres nyere grafikkort. Men hvis du allerede kører med 45.23 er ingen grund
til at hente en ny, med mindre du vil op og lege med 52.13 beta driverne. De
kan hentes på www.guru3d.com.

Zulu

Fra : Gavtyven

Dato : 18-10-03 11:20

Ok...Tak
Men min skærm / tekster er bare mega meget utydelige / grumset
?????
Hvad kan det så skyltes !!!

Fra : Gavtyven

Dato : 19-10-03 11:57

Det er sgu mærkelig.....
Jeg kan simpelthen ikke få en ordentlig skærm
Alt er skide utydelig og "grumset" - ikke skide godt for øjnene !

Hvad kan det evt skyltes ??

Fra : Zulu

Dato : 19-10-03 14:04

> Det er sgu mærkelig.....
> Jeg kan simpelthen ikke få en ordentlig skærm
> Alt er skide utydelig og "grumset" - ikke skide godt for øjnene !
>
> Hvad kan det evt skyltes ??

Har du mulghed for at tage et billede af det og smide det et sted så vi
andre kan kikke på det?

Zulu

Fra : Gavtyven

Dato : 19-10-03 15:20

Kom lige i tanke om noget !!!

Godt nok har jeg et rimelig godt grafikkort - - Men hvad med skærmen ?? Det
er en AOC Spectrum 7 Glr .
Hvad kan sådan en fyr klare i Hertz ??? Det kan jo være at den ikke kan
opdater hurtigt nok ???
Den står på 72 Hertz.

Fra : Hans

Dato : 20-10-03 20:08

> [...]
Det
> er en AOC Spectrum 7 Glr .
> Hvad kan sådan en fyr klare i Hertz ??? Det kan jo være at den ikke kan

Hvilken opløsning kører du med?

/ Hans

Fra : Gavtyven

Dato : 20-10-03 21:26

Må jeg sende dir et Print Screen ???? Ca 1,5mb

Fra : Hans

Dato : 20-10-03 21:30

> Må jeg sende dir et Print Screen ???? Ca 1,5mb

Billedet skal være taget med et kamera - Print sccreen duer ikke, men fortæl
mig lige hvilken opløsning du kører med.

/ Hans

Fra : Gavtyven

Dato : 20-10-03 21:36

1024*768 - Farvekvalli 32 bit - Skærm 72 Hertz

Fra : Zulu

Dato : 20-10-03 21:39

> 1024*768 - Farvekvalli 32 bit - Skærm 72 Hertz

Har du en fladskærm med en anden opløsning end 1024x768? fx 1280x1024?

Zulu

Fra : Hans

Dato : 20-10-03 21:40

"Gavtyven" <trads@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> 1024*768 - Farvekvalli 32 bit - Skærm 72 Hertz

Bliver billedet mere tåget hvis du går op på 85 Hz.?

/ Hans

Fra : Gavtyven

Dato : 20-10-03 21:43

Der er faktisk Ingen forskeld ml alle de forsk. Hertz ..... Og det er en AOC
Spectrum 7 Glr skærm

Fra : Gavtyven

Dato : 20-10-03 21:45

Jeg er næsten gået ud af mit gode skind .. ang. Den dårlige skærm jeg har
fået ud af at få en nu Putter "kun tower" Med et kanon grafikkort ( iforhold
til det jeg var vand til )

Fra : Hans

Dato : 20-10-03 21:49

"Gavtyven" <trads@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Der er faktisk Ingen forskeld ml alle de forsk. Hertz ..... Og det er en
AOC
> Spectrum 7 Glr skærm

Kan du ikke prøve og beskrive hvad du mener der er galt med billedet?

/ Hans

Fra : Gavtyven

Dato : 20-10-03 21:52

Alt der er at se på skærmen og i alle programmer er uskarpt.
Som om at jeg mangler briller

Fra : Hans

Dato : 20-10-03 21:57

> Alt der er at se på skærmen og i alle programmer er uskarpt.
> Som om at jeg mangler briller

Hvis det er en ny skærm du har købt, så er dine krav mere end en skærm til
1000 kr. kan opfylde. Du bør i såfald alvorligt tænke på at investere i en
TFT-skærm.

/ Hans

Fra : Gavtyven

Dato : 23-10-03 19:01

Fejlen er rettet , , , Det VAR skærmen der var dårlig !!

Tak til alle !!