Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
TV-out på grafikkort
Fra : Kasper Christensen

Dato : 15-10-03 22:37

Mit ellers udmærket Daytona Palit TI4200 128 Mb ram er bogstavelig talt
brændt af og jeg har fået den byttet til et MSI Ti4800 SE 128Mb. Er det er
bedre kort?

På den gamle var der et tvudgang som havde et stik med 4 ben og en plastik
"dims". Den nye har mange flere ben. Hvad kan det være for en? (Det er
stadigt er rundt stik)

Kasper Christensen
Multimediedesignerstuderende

Fra : Martin S.

Dato : 16-10-03 00:35

"Kasper Christensen" <news@REMOVEkasperc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bedre kort?
>
> På den gamle var der et tvudgang som havde et stik med 4 ben og en plastik

Lyder som om det var et S-video stik.

>Den nye har mange flere ben. Hvad kan det være for en? (Det er
> stadigt er rundt stik)

Mit er et MSI TI 4400 128 Vivo (med input), og der var sjovt nok kun et
stik ( 7 - 8 ben - kan ikke lige huske det..) til både tvout og tv-in. Men
jeg fik et omformerstik med, hvor der var MSI-stik -----> 4 stik (comp +
svid. in og comp. + svid out).
Til dit kort vil jeg formode noget lign. Prøv at se her:
http://www.msi.com.tw/program/products/vga/vga/pro_vga_detail.php?UID=406
Se forneden. Der er der et kabel som splitter signalet ud til comp. +
s-video. Mon ikke det er det du mangler ? Envidere skulle du nok også have
fat DVI-converteren - hvis ikke denne medfulgte.

Martin

Fra : Kasper Christensen

Dato : 16-10-03 09:24

> [...]
> s-video. Mon ikke det er det du mangler ? Envidere skulle du nok også have
> fat DVI-converteren - hvis ikke denne medfulgte.

Tak det var lige det.

Mvh

Kasper