Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
CRT til TV?
Fra : DGS!

Dato : 15-10-03 20:05

Hej

Vil det være muligt at omdanne en almindelig analog skærm udgang til noget
tv-et kan bruge - f.eks s-vhs?
Problemet er at jeg har en bærbar der kan tilsluttes ekstern skærm, men
altså ikke umiddelbart til tv'et måske findes der allerede en omformer eller
noget???

MvH

--
DGS! ** Aalborg ** DK

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 15-10-03 21:08

Du skal bruge en Tv-tuner. De har evt. nogle på www.edbpriser.dk.
Her er et eksempel: http://www.hauppauge.com/html/usb_data.htm

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

Fra : DGS!

Dato : 16-10-03 12:28

Trygleren [9000] wrote:
> Du skal bruge en Tv-tuner. De har evt. nogle på www.edbpriser.dk.
> Her er et eksempel: http://www.hauppauge.com/html/usb_data.htm

Nej det var ikke lige at få tv på pc'en men at få pc'ens billede på tv
skærmen.

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 16-10-03 16:11

> Nej det var ikke lige at få tv på pc'en men at få pc'ens billede på tv
> skærmen.

Hehe, jeg sov i timen - 'sry =)

Fra : Jante

Dato : 15-10-03 23:27

"DGS!" wrote:

> [...]
> altså ikke umiddelbart til tv'et måske findes der allerede en omformer eller

Du skal bruge en VGA -> (PAL) video converter. Bla. laver Trust nogle,
se f.eks http://www.trust.com/products/frame-product.htm?artnr=11672 eller
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1554737891

J.L

Fra : DGS!

Dato : 16-10-03 12:29

Jante wrote:
> Du skal bruge en VGA -> (PAL) video converter. Bla. laver Trust nogle,
> [...]

Kan ikke lige komme til at lure på det, da vi er smidt af internettet pt.

MvH DGS!

Fra : Brian Lund

Dato : 16-10-03 18:11

> Kan ikke lige komme til at lure på det, da vi er smidt af internettet pt.
>
> MvH DGS!

Hvordan sender du så mails/poster på en nyhedsgruppe!?!?

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 16-10-03 19:27

> Hvordan sender du så mails/poster på en nyhedsgruppe!?!?

Hvis han sidder ved en lokal nyhedsserver - f.eks. på et universitet.

Fra : DGS!

Dato : 16-10-03 21:20

Trygleren [9000] wrote:

> Hvis han sidder ved en lokal nyhedsserver - f.eks. på et universitet.

Kollegie, men det er jo samme net - så derfor :)

MvH DGS!

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 16-10-03 21:43

> Kollegie, men det er jo samme net - så derfor :)

Point til mig! =)

--
www.hesteskelet.dk <-- Gummibåd af jern ejer dreng i fjernstyret nærhed!!

Fra : DGS!

Dato : 17-10-03 14:04

Jante wrote:
> Du skal bruge en VGA -> (PAL) video converter. Bla. laver Trust nogle,
> se f.eks http://www.trust.com/products/frame-product.htm?artnr=11672

Det må da være muligt at lave det der VGA-->Scart stik som vises på
ovennævnte side. Er der ikke nogen der ligger inde med et diagram?

DGS!

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 17-10-03 14:20

> Det må da være muligt at lave det der VGA-->Scart stik som vises på
> ovennævnte side. Er der ikke nogen der ligger inde med et diagram?

En coax til phono koster ca. 50 kroner, og phono til scart koster knap en
hund. Fordelen herved, er at phonokabel koster ikke en klejne =)