DE SKRIGEN HALSE
Fra : Wost

Dato : 12-04-01 10:43

Hejsa.
Er der nogen der har den på video som men evnt kunne få lov til at låne
eller købe ??
Jeg har aldrig set den men har hørt den er for kult og vil meget gerne se
den.
Håber nogen kan hjælpe.

Vh David

Mail: Wost@mail1.stofanet.dk

Fra : Randi Lundberg

Dato : 12-04-01 13:27

Hejsa!

Jeg har bestilt den på www.bibliotek.dk - men den er længe undervejs!!!
Københavns Kommunes Bibl. har den ikke - men et eller andet sted i landet
kan den godt skaffes fra.
Jeg håber, den er værd at vente på - for jeg har heller ikke set den. Men så
vidt jeg kan forstå på min kæreste, så SKAL den ses.

Mvh. Randi

Fra : Lisa Andersen

Dato : 13-04-01 08:34

Jeg har købt den i en af de store plade og videoforretninger for et par år
siden, den kostede vist omkring en halvtredser...Mon ikke Stereo Studie
elelr fona kan bestille den til dig?
Jeg må indrømme jeg synes den er overvurderet!

--
Mvh Lisa

"I´m easy to please, I´m always satisfied with the best!"

Fra : Dennis Falkenstrøm

Dato : 14-04-01 07:53

On Fri, 13 Apr 2001 09:34:08 +0200, "Lisa Andersen"
<smillasmiles@andersen.mail.dk> wrote:

>siden, den kostede vist omkring en halvtredser...Mon ikke Stereo Studie

Det gav jeg vist også for den i TP musik.

>Jeg må indrømme jeg synes den er overvurderet!

Jeg finder helt klart filmen er rigtig god, men hvis man ikke har
været i punkmiljøet kan jeg godt forestille mig, at man finder den
knap så god.
--
Dennis Falkenstrøm
http://www.falkenstrom.dk

Fra : Morten Secher

Dato : 21-04-01 23:49

Dennis Falkenstrøm <auto@nospam.dk> wrote in message

> Det gav jeg vist også for den i TP musik.

Jeps, og desuden indeholdt den to små meget morsomme kortfilm.
"Forsmåelse" hed den ene vist......ganske godt for en halvtredser.

> Jeg finder helt klart filmen er rigtig god, men hvis man ikke har
> været i punkmiljøet kan jeg godt forestille mig, at man finder den
> knap så god.

Jeg har aldrig været i punkmiljøet, og jeg finder filmen ufatteligt morsom.
Mest på grund af Søren Pilmark.
....og deres optræden på Roskilde Festival '96 var noget for sig selv...

Hygge,
Morten