Vejret i Esbjerg lige nu: 10.55
Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 12-04-01 09:56

Nu skinner solen igen.
Efter en formiddag med meget omskiftende vejr, og faktisk 3-4 snefnug,
skinner solen lige nu.
Det blæser, og der kommer lidt skyer - men troen kan flytte bjerge, og inden
i eftermiddag burde det have klaret mere op.
For at følge vejret her, kan man evt. se på:
http://ribe.bynet.dk/storken/
som er et web-cam sat op i Ribe 30 km. fra Esbjerg

--

/Jens S., Esbjerg - ikke i familie med Voldborg
GSX 600 F & GN 125

Fra : KIM HANSEN

Dato : 12-04-01 10:32

Vejret i Slagelse kl: 11.28 lidt overskyet men det klarer så småt op. har
haft SNESTORM ( 2 min. ) men skal til åbent hus hos SPH motor om så der var
jordskælv.

m.v.h. Kim
GSX-R 750T
"Jens S., Esbjerg" <jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> skrev i en
meddelelse news:9b3qlk$p1i$1@news.inet.tele.dk...

Fra : KIM HANSEN

Dato : 12-04-01 10:33

Slagelse nu sner det kraf............ igen 11.33