Andet multimedie
bentjuul 3670
Jpg optimizer?
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 12-04-01 09:29

Hej,

Jeg er meget glad for det lille program "Advanced GIF optimizer". Nu kunne
jeg godt tænke mig at vide, om der findes et tilsvarende til jpg-filer?

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : ha

Dato : 12-04-01 11:14

> Jeg er meget glad for det lille program "Advanced GIF optimizer". Nu kunne
> jeg godt tænke mig at vide, om der findes et tilsvarende til jpg-filer?

Hent et på http://www.xat.com/

mvh
ha

Fra : Stephan Henningsen

Dato : 12-04-01 14:26

On Thu, 12 Apr 2001 12:13:57 +0200, ha wrote:

>Hent et på http://www.xat.com/

Hvad gør det program mere nøjagtigt?

--
Stephan Henningsen /
/ http://tisprut.dk

Fra : jopa

Dato : 12-04-01 18:45

Stephan Henningsen skrev .
> Hvad gør det program mere nøjagtigt?

Ja tænk det optimerer jpeg filer så de fylder mindre

jopa

www.jp-web.dk

Fra : Stephan Henningsen

Dato : 13-04-01 00:05

On Thu, 12 Apr 2001 19:44:38 +0200, jopa wrote:

>Stephan Henningsen skrev .
>
>Ja tænk det optimerer jpeg filer så de fylder mindre

Ih ja, det var vel nok en nøjagtig forklaring. Det kan
ethvert tegneprogram da. Det er bare et sprøgsmål om at
skruge på kvalitets-knappen, inden man gemmer. Det er
naturligvis altid en afvejning mellem kvalitet og hvor små
filerne skal være.

--
Stephan Henningsen /
/ http://tisprut.dk

Fra : ha

Dato : 13-04-01 09:53

> [...]
> skruge på kvalitets-knappen, inden man gemmer. Det er
> naturligvis altid en afvejning mellem kvalitet og hvor små

Jamen, jamen ......!!!!!!!!!!

mvh
ha

Fra : Stephan Henningsen

Dato : 13-04-01 13:57

On Fri, 13 Apr 2001 10:52:40 +0200, ha wrote:
>Jamen, jamen ......!!!!!!!!!!

?? =)

--
Stephan Henningsen /