tp6.0/tp7.0
Fra : Claus

Dato : 12-04-01 08:29

Hej!

Da jeg skal år 2000 sikre noget gammel kode som vi har fået kildekoden til
søger jeg tp6.0 og/eller tp7.0, er der nogen der vil af med et eksemplar.

mvh.

Claus Derlien

Fra : Jane Doe

Dato : 12-04-01 09:08

Turbo Pascal 7.0 kan findes på http://www.crackstore.com/ under TOOLS

Fra : Jan

Dato : 12-04-01 11:20

Hej.
"Jane Doe" <undercover@whitehouse.gov> skrev i en meddelelse
> Turbo Pascal 7.0 kan findes på http://www.crackstore.com/ under TOOLS

Nu er det jo meget godt at du hjælper en anden person,
men denne grupper er _ikke_ stedet at uddele cracklinks
og deslingnende.

/Jan

Fra : Thomas P

Dato : 12-04-01 20:26

> Nu er det jo meget godt at du hjælper en anden person,
> men denne grupper er _ikke_ stedet at uddele cracklinks
> og deslingnende.

Du har så evigt ret, men er det ikke lidt til at se igennem med, at personen
videregiver et link til et program, der er intet mindre end 9-12 år gammelt
? Det vil jeg ikke være sen til at klacificere som 'abandonware' i den gamle
ende ;)

- Thomas

Fra : Jan

Dato : 12-04-01 21:39

Hej.
"Thomas P" <blomme@post.com> skrev i en meddelelse
> [...]
gammelt
> ? Det vil jeg ikke være sen til at klacificere som 'abandonware' i den

Det har intet med programmets alder at gøre mere princippet i det.
Og som Thomas D skriver nedenunder kan der hentes en ældre version
gratis og lovligt hos Borland.

Well, Thomas - alderen, samvittigheden og plien gør nok udslaget
og så er dette her jo dk.edb.programmering.pascal.

/Jan

Fra : Thomas D. Kryger

Dato : 12-04-01 13:09

"Claus" <clader@derlien.dk> wrote in message
> [...]
til
> søger jeg tp6.0 og/eller tp7.0, er der nogen der vil af med et

Hejsa

Man kan på http://community.borland.com/museum/ hente version 5.5, men
6.0/7.0 kommer nok snart
Hvis 5.5 ikke er nok, så må du jo nok ty til ulovlige midler..... :)
PS. Du skal vist nok være oprettet som bruger for at komme derind

Thomas D. Kryger
www.akvariet.dk
www.akvariemarked.dk

Fra : CykelSmeden fra Aalb~

Dato : 12-04-01 23:35

"Thomas D. Kryger" <thomas@akvariet.dk> skrev i en meddelelse
> til

Det lyder som en interessant problematik. Jeg vil tage chancen og sætte en
daler på at ALLE gamle pascalprogrammer vil kunne klare de næste 99 år. Men
der kan selvfølgelig være en årsag til at du specifikt nævner år 2000 selvom
det er overstået kapitel

finn

Fra : Thomas Schulz

Dato : 13-04-01 15:52

> daler på at ALLE gamle pascalprogrammer vil kunne klare de næste 99 år.
Men

Ligesom alle andre programmer kan .. Undtaget selvfølgelig at programmert
laver noget som helst der har noget med datoer at gøre :)

Thomas