Andet multimedie
bentjuul 3670
print til fil i Quark 6 og OSX ?
Fra : B. Smalbro

Dato : 29-10-03 14:51

Jeg kan simpelthen ikke få det djævelskab til at virke! Jeg vil printe til
fil i QuarkXPress 6 til mac'en under OSX, men jeg kan kun vælge "Print til
PDF", der hvor jeg før kunne vælge print til fil. Hvad gør jeg galt ?

Kh
Bjørn

osse postet i dk.edb.mac

Fra : Villy Erichsen

Dato : 29-10-03 17:45

In article <wsPnb.15563$jf4.918073@news000.worldonline.dk>, B. Smalbro
<studio@smalbro.dk> wrote:

> [...]
> fil i QuarkXPress 6 til mac'en under OSX, men jeg kan kun vælge "Print til
> PDF", der hvor jeg før kunne vælge print til fil. Hvad gør jeg galt ?

-og i comp.publish.prepress
Se svaret i dk.edb.mac

--
Venlig hilsen