Andet multimedie
Lille problem
Fra : Kim Larsen

Dato : 25-10-03 18:17

Hej i gruppen

Jeg har lige måtte installere XP Pro om, og i den forbindelse også alle
andre programmer, og dermed Photoshop 7.0. Nu når jeg starter den op, så får
jeg en besked om at programmet ikke kan starte (Photoshop), fordi en
GEAR32PD.dll ikke findes ! ! Photoshop starter da fint op og kan bruges i
alle funktioner, ind til videre, men kan nogen løfte sløret for mig hvad det
er for en fætter denne dll fil der ikke findes, og hvor den eventuelt skulle
være ?

Kim Larsen

Fra : Thomas Madsen

Dato : 25-10-03 21:34

Kim Larsen skrev:

> [...]
> til videre, men kan nogen løfte sløret for mig hvad det er for en
> fætter denne dll fil der ikke findes, og hvor den eventuelt skulle

Den skal temmelig sikkert befinde sig i Windows\System eller
Windows\System32, men det er ikke en fil som hører med til WinXP
og ej heller til Photoshop. Da Photoshop spørger efter filen må
den høre til et plugin, som Photoshop indlæser under opstarten
eller måske til noget scannersoftware, hvis Twain-driver også
bliver indlæst under opstarten af Photoshop.

Filen kommer tilsyneladende sammen med scannerprogrammet Paperport.
Hvis du har det program installeret så prøv at geninstallere det.
Hvis ikke, så geninstaller dine plugins.

Madsen.

Fra : Kim Larsen

Dato : 26-10-03 02:24

"Thomas Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvis du har det program installeret så prøv at geninstallere det.
> Hvis ikke, så geninstaller dine plugins.

Tak for svaret.
Det må så være et plugin der er ude af drift, så er det bare hvilket, men
det finder jeg nok ud af hvis jeg skal bruge det en dag
Den scanner jeg har, den er ikke tilsluttet, det er en scsi sag, og jeg kan
ikke finde drivere til den, så den er det ikke.

Kim Larsen