Andet multimedie
bentjuul 3670
Læse heigth og widt ved hjælp af PNM ?
Fra : Svend-Erik Madsen

Dato : 17-10-03 22:43

Hej NG
Er her nogen som ved hvordan man læser heigth og width ud i pixels ved
hjælp af PNM ?
Svend-Erik Madsen
<-! fjern spam i mailadressen ved svar -->

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 17-10-03 23:39

"Svend-Erik Madsen" <sem@spamodin.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Er her nogen som ved hvordan man læser heigth og width ud i pixels ved
> hjælp af PNM ?

Er der nogen som ved hvad PNM er?

--
º¿º | Michael.

Fra : Svend-Erik Madsen

Dato : 18-10-03 08:44

Sat, 18 Oct 2003 00:38:45 +0200, ytrede Michael Alø-Nielsen sig om :
> Er der nogen som ved hvad PNM er?

Hej
Ja undskyld, det troede jeg jo nogen her gjore, PNM er en samling
grafikværktøjer til UNIX platformen, som kan bruges fra kommandolinien,
til at lave alle mulige former for billede mainpulation med.

Fra : Kurt Lund

Dato : 18-10-03 09:40

Svend-Erik Madsen skrev:

> [...]
> grafikværktøjer til UNIX platformen, som kan bruges fra
> kommandolinien, til at lave alle mulige former for billede

Okay, så har jeg da hørt om det, men jeg tror ikke at mange i denne
gruppe arbejder med grafik på den måde. De fleste kører sikkert med en
eller anden form for GUI. Den eneste jeg kan komme i tanke om er Toke,
som er tilstrækkelig nørdet (no offence).

--
Kurt Lund
- der også filtrerer toppostere fra.

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 18-10-03 14:47

Kurt Lund wrote:

> Den eneste jeg kan komme i tanke om er Toke, som er tilstrækkelig
> nørdet (no offence).

Hov!

Nå, jeg tager det som et kompliment. Det Svend-Erik leder efter er nok
pnmfile, der er lavet til at give oplysninger om grafikfiler.
--
Toke Eskildsen - http://ekot.dk/

Fra : Svend-Erik Madsen

Dato : 19-10-03 08:24

Sat, 18 Oct 2003 13:46:35 +0000, ytrede Toke Eskildsen sig om :
> Nå, jeg tager det som et kompliment. Det Svend-Erik leder efter er nok
> pnmfile, der er lavet til at give oplysninger om grafikfiler.

Hej
Ja, det ser rigtigt ud, det er jo rart at have en ven i nørden