Andet multimedie
bentjuul 3670
paint shop 8.01 updt.
Fra : Ricko.

Dato : 17-10-03 07:05

Hej er der også andre der har prob med at opdatere paint shop pro 8.01 på
deres hjemmeside , jeg har sendt dem en mail men høre intet fra dem.

--
Ricko.
Fjern Hot Ved mail.

Forsøg aldrig at gøre indtryk på en kvinde.
for hvis du gør det , forventer hun,
at du holder den standard resten af livet.
Og det bliver din død , Mister.

W.C. Fields.

Fra : emj

Dato : 17-10-03 07:47

On Fri, 17 Oct 2003 08:05:08 +0200, "Ricko." <RickoHot@livsnyter.com>
wrote:

>Hej er der også andre der har prob med at opdatere paint shop pro 8.01 på
>deres hjemmeside , jeg har sendt dem en mail men høre intet fra dem.

Du kan prøve at hente den på deres ftp-server
ftp4.jasc.com

Hilsen emj

Fra : Ricko.

Dato : 17-10-03 07:49

> Du kan prøve at hente den på deres ftp-server
> ftp4.jasc.com
>
> Hilsen emj
Virker heller ikke

Fra : emj

Dato : 17-10-03 08:09

On Fri, 17 Oct 2003 08:49:09 +0200, "Ricko." <RickoHot@livsnyter.com>
wrote:

>Virker heller ikke

Så prøv igen senere. Det virker fint hos mig.
Hilsen emj

Fra : Ricko.

Dato : 17-10-03 08:18

> Så prøv igen senere. Det virker fint hos mig.
> Hilsen emj

Det lyder underligt men jeg prøver senere.
Se her - news:bmo4sr$h34$1@news.net.uni-c.dk...

Fra : emj

Dato : 17-10-03 08:27

On Fri, 17 Oct 2003 09:17:30 +0200, "Ricko." <RickoHot@livsnyter.com>
wrote:

>Se her - news:bmo4sr$h34$1@news.net.uni-c.dk...

Har du ikke et ftp-program, som du kan prøve i stedet for.
Jeg ved ikke, hvorfor du ikke kan åbne ftp-protokollen i din browser.
Hilsen emj

Fra : Ricko.

Dato : 17-10-03 08:30

> Har du ikke et ftp-program, som du kan prøve i stedet for.

Nej . og aner heller ikke hvad det er ???

Fra : emj

Dato : 17-10-03 23:58

On Fri, 17 Oct 2003 09:29:34 +0200, "Ricko." <RickoHot@livsnyter.com>
wrote:

>Nej . og aner heller ikke hvad det er ???

Det er et lille program, som man bruger til at overfører billeder til
sin hjemmeside med.
Din browser skal dog kunne klare det, så du må mangle en afmærkning i
din opsætning af browseren.
Tjek Funktioner/internetindstillinger/avanceret i din browser og sæt
mærke i punkt 4 fra oven.
Hilsen emj

Fra : emj

Dato : 17-10-03 08:20