Andet multimedie
bentjuul 3670
Nyt magasin
Fra : B. Smalbro

Dato : 15-10-03 11:29

Der er kommet nyt, trykt dansk grafisk magasin: Enter. I ka' hitte det på
www.entermag.dk. Jeg har siddet og kigget første nummer lidt. Ser udmærket
ud.

Kh
Bjørn

Fra : Kim Jensen

Dato : 15-10-03 13:30

> Der er kommet nyt, trykt dansk grafisk magasin: Enter. I ka' hitte det på
> www.entermag.dk. Jeg har siddet og kigget første nummer lidt. Ser udmærket
> ud.

Ja, det virker umiddelbart som en udemærket "arvtager" til DigitalDesign. Og
folkene bag er bestemt kompetente.

mvh
Kim Jensen

Fra : Nils F.

Dato : 15-10-03 13:26

Er det til Mac-folket eller til os andre?

Fra : B. Smalbro

Dato : 15-10-03 14:56

Jeg syntes ikke det virker meget Mac-centrisk, endnu da. Der er primært en
test af den nye Adobe Suite og en anmeldelse af QuarkXPress og Macromedia
Contribute. Altsammen sager der også kommer til PC. Skal man endelige brokke
sig, så kunne man ønske sig lidt mere fantasi i valget af software til
anmeldelse og en lidt klarere vurdering af produkterne.

Kh
Bjørn

Fra : Morten Lind

Dato : 15-10-03 13:30

B. Smalbro <studio@smalbro.dk> wrote:

> Der er kommet nyt, trykt dansk grafisk magasin: Enter. I ka' hitte det på
> [...]

Enig - godt mix af artikler, features og omtaler...
M, der undrede sig over modtagelsen i sidste uge?
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)

Fra : Per Christoffersen

Dato : 15-10-03 13:37

"Morten Lind" <forogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> skrev i en
meddelelse

> Enig - godt mix af artikler, features og omtaler...
> M, der undrede sig over modtagelsen i sidste uge?

Vi fik den også, - det er må betragtes som en reklame for bladet.
Det virkede endda så langt at jeg fik et godt og seriøst indtryk af det.

/Per