Andet multimedie
bentjuul 3670
Fonten POOH...!!!!!!!
Fra : Jane (ö)

Dato : 14-10-03 10:12

Hjælp

Jeg står og skal bruge fonten POOH i en fart, og den er tilsyneladende
ødelagt, når jeg sender den til dem der skal bruge dem i et dokument.

Min egen virker fint, men hver gang de får den mailet, så virker den ikke.

Hvor finder jeg den font henne - kan jeg købe den et sted eller hvad?

Mvh Jane

Fra : Lars E. Knudsen

Dato : 14-10-03 10:23

Jane

"Jane (ö)" <virker@hotmail.NOSPAMcom> wrote in message
> [...]
>
> Min egen virker fint, men hver gang de får den mailet, så virker den ikke.
>
> Hvor finder jeg den font henne - kan jeg købe den et sted eller hvad?

Husk, at en font består af binære data - derfor:

Pak den med et af de gængse komprimeringsprogrammer.

Så kommer den ordentligt frem!

Lars E. Knudsen
DTP-Consult

Fra : Lars E. Knudsen

Dato : 14-10-03 11:07

Hej igen

> [...]
>
> Min egen virker fint, men hver gang de får den mailet, så virker den ikke.
>
> Hvor finder jeg den font henne - kan jeg købe den et sted eller hvad?

Du kan downloade fonten (til WIndows) herfra:

http://www.momscorner4kids.com/fonts/index.htm

Lars E. Knudsen
DTP-Consult

Fra : Jane (ö)

Dato : 14-10-03 15:57

> Du kan downloade fonten (til WIndows) herfra:
>
> http://www.momscorner4kids.com/fonts/index.htm
> --
> Med venlig hilsen
>
> Lars E. Knudsen

Ja - det er jeg klar over, men jeg har brug for den til Macintosh.

Mvh Jane

Fra : B. Smalbro

Dato : 14-10-03 18:13

Hvis din modtager kører OSX burde det vist egentlig virke. Se her:
http://www.momscorner4kids.com/fonts/macfonthelp.htm

Kh
Bjørn