Andet multimedie
bentjuul 3670
Design i Dreamweaver..?
Fra : Jane (ö)

Dato : 09-10-03 14:48

Jeg har lavet en side i Dremaweaver, som er følgende: www.natalies.dk

Der har jeg indsat "list-menu".

Kan jeg ændre i designet på selve bjælken - ud over farve?

Mvh Jane

www.125.dk

Fra : Thomas²°°³

Dato : 09-10-03 14:57

Du kan evt. lure lidt på http://www.signalportal.com/

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : Jane (ö)

Dato : 09-10-03 15:14

> Du kan evt. lure lidt på http://www.signalportal.com/
>
> --
> MVH Thomas

Ja - nu har jeg "luret", men jeg kan ikke se noget smart der?

Kan du uddybe, hvad der ligger gemt af gode idéer inde på den side?

Mvh Jane

Fra : Thomas²°°³

Dato : 09-10-03 15:43

> Ja - nu har jeg "luret", men jeg kan ikke se noget smart der?
> Kan du uddybe, hvad der ligger gemt af gode idéer inde på den side?

Der er lavet differencede farver i deres dropdown menu. Det er såmænd det
hele ...

Et alternativ kunne være dette:

http://www.projectseven.com/tutorials/menuing/mcloser/

Fra : Jane (ö)

Dato : 09-10-03 15:17

Og et andet spørgsmål til bjælkerne.

Kan jeg sige hvor lange de skal være, eller er det bare automatisk efter
hvor lang en sætning/tekst man sætter ind i list menuen?

Jeg skal have flere bjælker under hinanden, og ønsker samme længde på alle,
trods forskellige længder tekster.

Mvh Jane

Fra : Jane (ö)

Dato : 09-10-03 16:30

> Du kan evt. lure lidt på http://www.signalportal.com/
>
> --
> MVH Thomas

Kan man ændre farven inde i selve menuen og baggrundsfarve inde i selve
menuen, når man klikker sig ind og der ruller valgmuligheder ud.?

Mvh Jane

Fra : Thomas²°°³

Dato : 09-10-03 16:35

> Kan man ændre farven inde i selve menuen og baggrundsfarve inde i selve
> menuen, når man klikker sig ind og der ruller valgmuligheder ud.?

Ikke forstået - hvad er forskellen på farven i selve menuen og
baggrundsfarven i selvemenuen?

Fra : Ukendt

Dato : 09-10-03 17:04

>"Jane (ö)" <virker@hotmail.NOSPAMcom> skrev i en meddelelse
Står der slet intet i manualen? eller er det et proggy hvor man skal
købe noget learnware selv.