Virtuel huk. slået til og...
Fra : Tina Holm

Dato : 12-04-01 00:49

Voila, den er i live.

HD'en blev formateret, (for 3. gang) driveren opdateret, og disken testet
igen med Norton, som meldte ingen fejl. Nu ligger der et helt friskt og
umodificeret 8.5.1 på en 2 gb partition, virtuel hukommelse er slået til, og
den starter frisk og frejdigt.

Mangler at kaste de to sidste ram tilbage, men det bli'r ikke i nat, skulle
osse gerne ha' lidt søvn.

Ønsk mig held og lykke.

PFT
Tina

Fra : Martin Edlich

Dato : 12-04-01 00:51

In article <B6FABA07.17B%tina@nehaia.dk>, Tina Holm <tina@nehaia.dk>
wrote:

> Ønsk mig held og lykke.

Held og lykke '

--
MVH
Martin Edlich (7)

Fra : Reynard Fox

Dato : 12-04-01 07:41

In article <newsspam2-A8D9A3.01510812042001@tnews.inet.tele.dk>, Martin
Edlich <newsspam2@mail.edlich.dk> wrote:

> --
> MVH
> Martin Edlich (7)
Hej, Hvad betyder^^^ dette her?
Hvad sker der når din signatur når "0"?
Er det den dag du går Postal eller den dag hvor du når NerdNirvana?

Mvh
Reynard …:·

--
http://www.perkel.com/nerd/nlm.htm

Fra : Martin Edlich

Dato : 12-04-01 11:13

In article <canis_vulpes-4C6EAF.08405812042001@news.cybercity.dk>,
Reynard Fox <canis_vulpes@hotmail.com> wrote:

> Hej, Hvad betyder^^^ dette her?
> Hvad sker der når din signatur når "0"?
> Er det den dag du går Postal eller den dag hvor du når NerdNirvana?

Det er lidt en blanding af begge dele. Om 7 dage starter en ny
verdensorden.

--
MVH
Martin Edlich (7)

Fra : Peter Gersmann

Dato : 12-04-01 12:19

In article <newsspam2-BE6286.12130512042001@tnews.inet.tele.dk>, Martin
Edlich <newsspam2@mail.edlich.dk> wrote:

> Om 7 dage starter en ny verdensorden.

Åh nej - ikke igen.

//Peter

Fra : Anders Jakobsen

Dato : 12-04-01 12:28

> Åh nej - ikke igen.

Hvad ??? Laver martin revolution et par gange om ugen eller hvad handler
dette her om?

Fra : Peter Gersmann

Dato : 12-04-01 15:28

In article <B6FB5DEE.13CC%newton@os.dk>, Anders Jakobsen <newton@os.dk>
wrote:

> Hvad ??? Laver martin revolution et par gange om ugen eller hvad handler
> dette her om?

Nej - det er den med nedtælling til "en ny verdensorden". Hvad er det -
en ny tandbørste med læbepomade på den tynde del af skaftet?

Der er alligevel ingen som ønsker en ny verdensorden - det er både
blodigt og forstyrrende.

//Peter

Fra : Martin Edlich

Dato : 12-04-01 16:24

In article
<moof.immerfreundlich-BBAC3A.16282212042001@tnews.inet.tele.dk>,
Peter Gersmann <moof.immerfreundlich@mail.tele.dk> wrote:

> det er både blodigt og forstyrrende.

Det bliver det helt sikkert

--
MVH
Martin Edlich (7)

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 12-04-01 14:04

> Det er lidt en blanding af begge dele. Om 7 dage starter en ny
> verdensorden.

Windows 2000, eller Mac OS X? Privat eller professionelt?

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Hjælp! Jeg _er_ boligløs i København fra 1 april

Fra : Martin Edlich

Dato : 12-04-01 14:59

In article <1err9oo.26byixt85o0zN%reippuert@mac.com>,
reippuert@mac.com (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> Windows 2000, eller Mac OS X? Privat eller professionelt?

Uha, noget så banalt er det skam ikke.

Det er flere tusinde år siden noget lignende er sket sidst.

--
MVH
Martin Edlich (7)

Fra : Jesper Kollerup Jens~

Dato : 12-04-01 21:16

"Martin Edlich" <newsspam2@mail.edlich.dk> wrote in message

> Uha, noget så banalt er det skam ikke.
>
> Det er flere tusinde år siden noget lignende er sket sidst.

Er du gravid?

/Jesper

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 12-04-01 21:57

Jesper Kollerup Jensen <jesper@kollerup.dk> wrote:

> Er du gravid?

aha, en jomfru fødsel...

Fra : N/A

Dato : 12-04-01 23:31

Fra : Pete

Dato : 12-04-01 23:31

Hva' sku' vi ikke har lidt flere informationer Edlich? Hvilken sekt tilhører
du?

/peter
--
Vikings? There ain't no vikings here. Just us honest farmers. The
town was burning, the villagers were dead. They didn't need those

Fra : Martin Edlich

Dato : 12-04-01 23:41

In article <B6FBF942.55B0%pete@hldns.com>, Pete <pete@hldns.com> wrote:

> Hva' sku' vi ikke har lidt flere informationer Edlich? Hvilken sekt tilhører
> du?

Sekten Edlich, naturligvis.

Whisky betragtes her som kilden til større forståelse - jo mere Whisky
man har drukket, desto nærmere er man det hellige mål.

--
MVH
Martin Edlich (6)

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 13-04-01 04:55

> Whisky betragtes her som kilden til større forståelse - jo mere Whisky
> man har drukket, desto nærmere er man det hellige mål.

er du helt sikker på at din sætning ikke skulle have sluttet med "s" i
stedet for "l"?

Fra : Martin Edlich

Dato : 13-04-01 10:34

In article <1ersg9h.1mo375f128wdsmN%reippuert@mac.com>,
reippuert@mac.com (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> er du helt sikker på at din sætning ikke skulle have sluttet med "s" i
> stedet for "l"?

Blasfemiker, dit navn er noteret.

--
MVH
Martin Edlich (6)

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 13-04-01 22:08

> Sekten Edlich, naturligvis.
>
> Whisky betragtes her som kilden til større forståelse - jo mere Whisky
> man har drukket, desto nærmere er man det hellige mål.

Nå gudskelov. så er jeg så godt som "inde i varmen"

Mojn, Thomas

.... og nu må jeg smutte, jeg skal øve mig i at opnå hidtil usete grader
af forståelse

--
I thought "Loading the dishwasher" meant getting your wife drunk?

-Jeff Foxworthy

Fra : Martin Edlich

Dato : 13-04-01 22:21

In article <1erts6y.9yohn81z0z9toN%engineering@boelskifte.dk>,
engineering@boelskifte.dk (Thomas Boelskifte) wrote:

> Nå gudskelov. så er jeg så godt som "inde i varmen"

Havde det ikke været for dit lidt fjollede efternavn, ville jeg faktisk
sige at du var en sikker kandidat

> ... og nu må jeg smutte, jeg skal øve mig i at opnå hidtil usete grader
> af forståelse

Jeg er sikker på du nok skal nå videre i din stræben, men husk, råber
man først på Ulrik, så har man været for overmodig.

--
MVH
Martin Edlich, som er særdeles forstående lige nu (6)

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 14-04-01 00:33

> Havde det ikke været for dit lidt fjollede efternavn, ville jeg faktisk
> sige at du var en sikker kandidat

Hehehe, ja vi bærer alle på vores kors ;)

> Jeg er sikker på du nok skal nå videre i din stræben, men husk, råber
> man først på Ulrik, så har man været for overmodig.

"Råber på Ulrik" må jeg være fri. Jeg var til påskefrokost i går ... der
var alt hvad man kunne ønske sig: Øl, Snaps, Strip og slåskamp ... så
gik værten i seng, og så tog vi andre i byen og en faldt ned fra en
trappe på "Homer Simpson" manér med hovedet først på hvert trin.

Så måtte han i en taxa, men det lykkedes ham nu da at stjæle mit ur.

Nå men det var nu slet ikke det jeg ville sige, jeg ville egentlig bare
blære mig med, at jeg vandt i pool efter at have drukket en hel flaske
kirsebærvin i en køre.

Mojn, Thomas

Fra : Erik Aalund

Dato : 13-04-01 07:40

Pete <pete@hldns.com> wrote:

> Hva' sku' vi ikke har lidt flere informationer Edlich? Hvilken sekt tilhører
> du?

...jeg mener at der er en sekt der forudsiger jordens undergang
ca én gane om året. Og hvis man vælger deres side...ja så overlever man
pudsigt nok... Når så datoer for undergangen er overskredet, så søtter
de bare en ny!!!

--
Venlig Hilsen
Erik Aalund

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 12-04-01 15:07

> Det er lidt en blanding af begge dele. Om 7 dage starter en ny
> verdensorden.

Har du mulighed for at uddybe dén?

-j

--
Boligløs pr. 1.04.01. Søger lejlighed i København.
Kan du hjælpe? http://janus.dk