Andet multimedie
bentjuul 3670
Carlsberg/Tuborg font
Fra : Baldrian

Dato : 30-09-03 21:52

Hej
Da jeg skal dekorere min hjemmebar, søges en font (dingbat) med Carlsberg
logoet, hvis en sådan findes.
Tænkte måske også på om nogen vidste præcis hvilken font der er brugt til
Tuborg logoet.

Ellers ønskes en højopløslig fil med Carlsbergs logo.
Jeg kan ikke finde noget brugbart på deres hjemmeside.

/Baldrian.

Fra : Storm

Dato : 30-09-03 22:25

Baldrian <germo@e-mail.dk> wrote:

> Ellers ønskes en højopløslig fil med Carlsbergs logo.

Hvad du ønsker skal du få:
<http://www.logotypes.ru/list_e.asp?cat=C&page=4>

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 01-10-03 10:12

"Baldrian" <germo@e-mail.dk> wrote in

> Da jeg skal dekorere min hjemmebar, søges en font (dingbat) med
> Carlsberg logoet, hvis en sådan findes.
> Tænkte måske også på om nogen vidste præcis hvilken font der er brugt
> til Tuborg logoet.

Mon ikke deres logo er designet specielt uden brug af standardfont.

> Ellers ønskes en højopløslig fil med Carlsbergs logo.
> Jeg kan ikke finde noget brugbart på deres hjemmeside.

Nej, det hænger nok sammen med at de ønsker at kontrollerer brugen af
deres varemærke. Men de findes dog andetsteds:

Carlsberg logoer i eps (vektor):
http://logo.nino.ru/main/?text=carlsberg&x=18&y=3&id=135

Tuborg logoer i eps (vektor):
http://logo.nino.ru/main/?text=tuborg&x=0&y=0&id=135

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/

Fra : JMo.

Dato : 01-10-03 16:49

> [...]

> Tuborg logoet.
>
> Ellers ønskes en højopløslig fil med Carlsbergs logo.
> Jeg kan ikke finde noget brugbart på deres hjemmeside.

Ud over logo.nino.ru som andre i tråden har foreslået, så kan du jo ta' et
kig på www.nrgdesign.dk, som er det officielle sted at hente den slags.
Umiddelbart ville jeg mene at det du skal bruge det til, går an under deres
betingelser.

Fra : Baldrian

Dato : 01-10-03 23:56

1000 Tak for de meget glimrende og brugbare bud.
Det er virkelig dejligt at finde folk som jer, der ved hvor man skal lede!

/Baldrian

Fra : Kim Larsen

Dato : 02-10-03 00:34

"Baldrian" <germo@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> 1000 Tak for de meget glimrende og brugbare bud.
> Det er virkelig dejligt at finde folk som jer, der ved hvor man skal lede!
>
> /Baldrian

Hov hov hov, hvad med os andre ?

Kim Larsen