Java applet data i fht. browser
Fra : Ole

Dato : 30-10-03 21:02

Jeg har lavet en lille Java applet, som bruger nogle data, man skal
indtaste.

Appletten loades, når der refereres til den i mit HTML dokument.

Mit spørgsmål er: Hvordan får jeg data fra appletten over i browseren? Eller
mere præcist: Hvis jeg til appletten fx. indtaster en tekststreng fx. en URL
á la http://www.dr.dk, som gemmes i en String variabel. Hvordan får jeg nu
browseren til at bruge disse data, så den åbner den URL, som variablen
indeholder?

Måske er der én, som lige kender svaret?

Ole

PS: Jeg ved jo godt, at jeg bare kan taste URL ind i browseren i stedet for.
Mit spørgsmål handler om princippet i en applet i fht. den browser, hvori
appletten kører.

Fra : Ole

Dato : 31-10-03 21:03

Jeg fandt minsandten alligevel svaret hos Sun. Hvis andre er interesseret,
så se her:
http://java.sun.com/docs/books/tutorial/applet/appletsonly/browser.html