Rense forrude... igen!
Fra : Martin Sand.

Dato : 30-10-03 16:57

Hejsa

En af mine venner har lige købte en helt ny bil for 1 måned siden. Men om
aftenen og i regnvejr kan man stort set ikke se ud af ruden! Viskerne
trækker striber og der er ligesom en hinde på ruden.
Vi har i dag vasket for/bagrude med alm. bilshampo og derefter sprayet noget
ruderens på. Under sidstnævnte arbejde trak vaskeskindet striber i alle
regnbuens farver (som om der er olie på ruden??) men han har stadig ikke
fået ren forrude efter 35 minutters vask og 3 rengøringsforsøg! Vi har også
prøvet petroleum på et lillehjørn af bagruden, efter et forslag herinde fra,
men det hjalp heller ikke.
Vinduesviskerne har også fået den helt store tur.

Hvad gør vi?

MVH Martin

Fra : RpR

Dato : 30-10-03 18:14

> [...]
fra,
> men det hjalp heller ikke.
> Vinduesviskerne har også fået den helt store tur.

Min fars Audi havde samme problem og det var bare viskerne der var slidte.
Skiftede dem og så var det fint igen.

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : MB

Dato : 30-10-03 19:31

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> wrote in message

> Min fars Audi havde samme problem og det var bare viskerne der var slidte.
> Skiftede dem og så var det fint igen.

Hej Martin

Hjalp det at skifte viskerne? Jeg har selv lige købt ny bil og jeg har
(stadig) samme problem!

Mvh

Morten

Fra : jens

Dato : 31-10-03 07:02

Rens ruden med acetone, husk hansker på og kom ikke ud på lister og lak.

"Re: Rense forrude... igen!"

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:212.97.216.210)