Filvindue
Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 30-10-03 15:34

hejsa

jeg vil gerne åbne et filvindue inde i mit program, kan jeg gøre det med
listview, hvis nogen har et eksempel så ville det være mums..

Fra : Jesper

Dato : 31-10-03 09:01

"Jan Damkjær Dahl" <jdd@skivets.dk> skrev i en meddelelse
> hejsa
>
> jeg vil gerne åbne et filvindue inde i mit program, kan jeg gøre det med
> listview, hvis nogen har et eksempel så ville det være mums..
>
> ¨

Brug File komponenten.

Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 31-10-03 12:24

"Jesper" <oz5@pc.dk> wrote in message

> "Jan Damkjær Dahl" <jdd@skivets.dk> skrev i en meddelelse

> Brug File komponenten.

Ja det ved jeg godt, men der er ikke mulighed for ikoner osv, som i f.eks.
et windows XP filvindue.

Fra : Jesper

Dato : 01-11-03 01:09

> Ja det ved jeg godt, men der er ikke mulighed for ikoner osv, som i f.eks.
> et windows XP filvindue.

Hvad sp med Windows Common Dialog komponent.

Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 01-11-03 16:48

Kan man få den til at figurere som et vindue på en form, altså lige som
f.eks. et Tekst felt

Fra : Jesper

Dato : 02-11-03 01:16

"Jan Damkjær Dahl" <jdd@me.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man få den til at figurere som et vindue på en form, altså lige som
> f.eks. et Tekst felt

Nej....