Java begynder bog søges......
Fra : FreeAgent

Dato : 30-10-03 14:30

Hejsa.....

jeg leder efter en god begynderbog til java.....
hvilken en skal jeg vælge....
jeg har ikke programmeret før......

Thomas - Odense :)

Fra : Lars H. Fischer

Dato : 30-10-03 18:01

"FreeAgent" <mail.test.dk@> skrev i en meddelelse
> Hejsa.....
>
> jeg leder efter en god begynderbog til java.....
> hvilken en skal jeg vælge....
> jeg har ikke programmeret før......

Jeg kan anbefale "Java Software Solutions" af Lewis & Loftus som jeg med
held har tilegnet mig Java programmering fra. Til at starte med havde
jeg meget begrænset programmeringserfaring, havde faktisk kun kodet i
Basic og Pascal

Den bog og nettet som resource, så er du kommet langt. Der findes
garanteret bedre bøger

Hilsen
Lars H. Fischer

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 30-10-03 23:56

"Lars H. Fischer" <newsgroup@nospam.dk> wrote in

> [...]
> starte med havde jeg meget begrænset programmeringserfaring,
> havde faktisk kun kodet i Basic og Pascal

Den kan jeg også anbefale.

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898

Fra : Thomas Bentzen

Dato : 31-10-03 22:09

On Thu, 30 Oct 2003 14:29:51 +0100, FreeAgent <mail.test.dk@> wrote:

> Hejsa.....
>
> jeg leder efter en god begynderbog til java.....
> hvilken en skal jeg vælge....
> jeg har ikke programmeret før......
>
> Thomas - Odense :)
Hej Thomas

En bog der virkelig rykker er Thinking in Java. Du kan hente den gratis
hos www.bruceeckel.com

Fra : jakob

Dato : 04-11-03 13:08

FreeAgent wrote:
> jeg leder efter en god begynderbog til java.....

Objects First with Java. A practical introduction using BlueJ
af Barnes & Kölling, er god hvis du vil lære objekt orienteret Java,
fra bunden. Bogen kommer med en integreret UML editor.
God til selvstudium. Se http://www.bluej.org

Med bogen lære du OOP istedet for den sædvanlige "hello world" syntax
gymnastik. Brugt som grundbog på mange universiteter.

Jakob - Odense :)

Fra : jakob

Dato : 04-11-03 13:45

Fra : Cuno Rasmussen

Dato : 04-12-03 22:19

Hej Thomas,

Jeg kan anbefale denne gratis web bog. http//javabog.dk. Bogen kan også
købes for et mindre beløb i div. boghandler.

Cuno - Odense