Outlook plugin
Fra : Nikolaj Hviid

Dato : 30-10-03 12:49

Hey nogen ide tl hvordan man næmest kan lave en "plug-in" til Outlook? Med
det indbyggede VB eller ekstern VB?
Jeg har erfaring med Vb men ikke hvordna man implementere det i outlook...
noget sted man kan få hjælp til det?
Helt konkret har jeg en database med kontakter på enttet som jævnligt bliver
ændret. Hertil har jeg et ASP-script som eksportere data i semikolon format.
Øsnker at jeg ved et klik på en knap i outlokk kan importere denne data uden
at skulle klikke flere steder. Altså et script der åbner ASP-siden, henter
dta og opdatere kontakter. Kan dette lade sig gøre?

Mvh.
Nikolaj