Skillevæg til Mercedes Vito
Fra : Laila Friborg

Dato : 30-10-03 09:06

Hejsa

Min kæreste og jeg har fornyelig købt en Mercedes Vito TD 110 (kassevogn -
2,3l motor) fra 1998. I bilen er der monteret en skillevæg med lille vindue.
Vi kunne godt tænke os at få denne skillevæg udskiftet med en anden, som kun
dækker førersædet. Sådan så der er åbent om til lastrummet fra
passagersædet. Vi regner med at bruge bilen til ferie og vores
newfoundlænder, som kræver god plads, når hun skal med på tur

Må man overhovedet fjerne denne væg?

Kan det lade sig gøre at montere en anden?

Skriv endelig hvis I har erfaringer med dette.

Med venlig hilsen Laila

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 31-10-03 16:09

On Thu, 30 Oct 2003 09:05:52 +0100, "Laila Friborg"
<laila_friborg@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>Må man overhovedet fjerne denne væg?
>Kan det lade sig gøre at montere en anden?
>Skriv endelig hvis I har erfaringer med dette.

Kør forbi det lokale SBI og stil dem spørgsmålet.
Så er du sikker på at gøre det rigtige!

/Mogens