Lille validering spørgsmål.
Fra : Ukendt

Dato : 30-10-03 06:47

Hejsa.

Er der ikke en der kan forklare mig hvorfor jeg ikke kan validere denne her:

og evt. komme med en løsning. Gerne til at få den i CSS'en

/Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-03 07:18

Jeg fatter ikke hvordan det kan være, at man næsten altid finder løsningen
med det samme man har skrevet herinde... Måske man burde finde dynen, det er
jo ligefrem blevet lyst udenfor...

Nå, men tak for øhhh... hjælpen næste gang jeg har et problem

/Jesper

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 30-10-03 10:26

Jesper Winding skrev:

> Jeg fatter ikke hvordan det kan være, at man næsten altid
> finder løsningen med det samme man har skrevet herinde...

Du er bestemt ikke den eneste der har det sådan. Jeg tror det har
noget at gøre med at når man skal formulere et problem på skrift er
man tvunget til at gennemgå det en gang mere.

NB: Det er god skik at fortælle hvordan man fik løst et problem -
også når man selv har fundet løsningen.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-03 00:43

> NB: Det er god skik at fortælle hvordan man fik løst et problem -
> også når man selv har fundet løsningen.

Selvfølgelig er det det. Undskyld - Såre simpelt såmænd og en rigtig tumpe
fejl (for mig som burde vide bedre . Jeg lavede en normal <body> efter
mit </head> i HTML'en og indførte følgende i mit CSS ark:

body {
background-color:white;
margin:0px 30px 0px 30px;
}