Eftermonteret omdrejningstæller...
Fra : Martin Petersen

Dato : 29-10-03 15:25

Er der nogen af jer der har erfaringer med en eftermonteret
omdrejningstæller? Altså noget med plus og minus og en klemme på tændkablet.

Den må gerne være digital, og gerne selvbyg....

- Martin

Fra : Morten Trab

Dato : 29-10-03 16:04

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen af jer der har erfaringer med en eftermonteret
> omdrejningstæller? Altså noget med plus og minus og en klemme på
tændkablet.

> Den må gerne være digital, og gerne selvbyg....

Velleman har sådan en kit...Jeg har lavet en til min Kaskett...Det ser lidt
porno ud i starten, men man bliver hurtig "vant" til den, og så ligger man
ikke mærke til den alligevel...

--
Mvh. Morten Trab
--

Web: http://www.blackchart.dk

Fra : phk

Dato : 29-10-03 17:14

"Morten Trab" <mortenREMOVE@trab.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

lidt
> porno ud i starten, men man bliver hurtig "vant" til den, og så ligger man

Jeg ville nødig undvære den - selv om jeg kører pæn 99,xx% af tiden (resten
foregår på bane).

--
Per, Esbjerg

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 29-10-03 17:45

Martin Petersen wrote:

> Er der nogen af jer der har erfaringer med en eftermonteret
> omdrejningstæller?

> Den må gerne være digital, og gerne selvbyg....

Skal sådan en ikke markere antallet af omdrejninger med en tydelige grafik
eller en stor viser, hvis man skal bruge den til noget (læs: race)..?

--
Jan W Nielsen

Fra : Morten Trab

Dato : 29-10-03 21:18

> Skal sådan en ikke markere antallet af omdrejninger med en tydelige grafik
> eller en stor viser, hvis man skal bruge den til noget (læs: race)..?

Kan man da også få som digital og selvbyg ;)
Min er i hvert fald begge dele...Med 2 store digital-tal, som man ikke kan
undgå at se... :D

--
Mvh. Morten Trab