Søger hjemmesider med thailandske mad-opsk~
Fra : nadia.dk

Dato : 29-10-03 13:22

Da jeg ikke har haft held med div. søgninger på nettet, kan det være du
ligger inde med en hjemmeside-adresse, hvorpå der findes thailandske
mad-opskrifter...?

Her har jeg været:

http://www.food4u.dk/
http://www.dk-kogebogen.dk
http://mp.sol.dk/madogvin/

- der var lidt.

Mvh. Nadia

Fra : ksh

Dato : 29-10-03 13:56

"nadia.dk" <mail@ask-4-it.dk> wrote in message
> Da jeg ikke har haft held med div. søgninger på nettet, kan det være du
> ligger inde med en hjemmeside-adresse, hvorpå der findes thailandske
> [...]
Jeg har denne hjemmeside: www.thai-food.dk.

Mvh Kirsten

Fra : Emil

Dato : 29-10-03 13:57

nadia.dk skrev:

>Da jeg ikke har haft held med div. søgninger på nettet, kan det være du
>ligger inde med en hjemmeside-adresse, hvorpå der findes thailandske
>mad-opskrifter...?

Hej nadia

Universalløsningen er at gå ind på
<http://intra.nakskov-gym.dk/biblio/Guide2/side26.htm>

Nederst til højre kan du klikke dig videre til Udenlandske
opskrifter. Her kan du finde link´s til asiatiske opskrifter
øverst til højre. F.eks.
http://www.asiafood.org/
http://www.dansk-thai.dk/
http://home6.inet.tele.dk/tsr/

God fornøjelse.

m.v.h. Emil

Fra : nadia.dk

Dato : 29-10-03 15:08

Hej Emil & Kirsten

Tusind tak, der var lidt at gå igang med.

Mvh. Nadia

Fra : Kai Andersen

Dato : 29-10-03 16:35

Hej Nadia
Du kan også prøve her:
http://www.maduniverset.dk/opskrifter.phtml
Der er lidt fra mange lande, inklusiv Thailand
Kai