knap
Fra : Danni Davidsen

Dato : 29-10-03 13:28

Hejsa
jeg er ved at lave en knap, som skal virke sådan:

et foto
hvis man så holder musen over, skal der fade en tekstboks ud, hvor der står
hvad fotoet henviser til
hvis man klikker på fotoet/teksten kommer man til ny side.

jeg har prøvet forskellige muligheder, men kan ikke få det til at virke
nu har jeg en button, hvor jeg får teksten frem, men det ville se cooler ud,
hvis den fadede ud langsomt

se evt linket her: www.fyns-dykkercenter.dk
fotoet er i blå ramme...
på forhånd tak
Danni

Fra : Bo

Dato : 29-10-03 21:43

Hej Danni

I keyframen "over" i din knap kan du indsætte et movieclip der indeholder
din "ind"-fadning (omdan tekst og tekstbobbel til graphic symbol og lav en
motiontween fra alpha 0% til alpha 100%)

Vh Bo