Malerklemmen
Fra : Poul Mariegaard Kris~

Dato : 11-04-01 23:09

Er der nogen der ved om der er kommet gang i at mødes på malerklemmen på
søndage??
Eller sidder folk artigt og venter på at Voldborgs efterfølgere holder op
med at tale om sne og slud
hilsen
poul

Fra : Morten Juel

Dato : 11-04-01 23:22

> [...]
> søndage??
> Eller sidder folk artigt og venter på at Voldborgs efterfølgere holder op

Det er ikke hver søndag, kun den første søndag i hver mdr, og ja de er
startet

Mvh
Morten ** som kommer derop i maj**

Fra : KIM HANSEN

Dato : 12-04-01 10:26

Morten er ikke den eneste der kommer.

m.v.h. Kim
GSX-R 750T

Fra : Morten Christensen

Dato : 14-04-01 02:29

"Poul Mariegaard Kristensen" <p.mariegaard@post.tele.dk> wrote in message
> Er der nogen der ved om der er kommet gang i at mødes på malerklemmen på
> søndage??

Og hvor er det lige, at MalerKlemmen ligger henne?
Mener, at det er omkring Ringsted og omegn...

Har været der 1 enkelt gang for maaaaaaaaaaarjet lang tid siden ('99)

--
-Morten C.-
*sover nu*

Fra : N/A

Dato : 14-04-01 14:44

Fra : Morten Christensen

Dato : 14-04-01 14:44

"Henrik Laursen" <tellus@worldonline.dk> wrote in message
> Du kører mod Ringsted og drejer fra mod Borup.

*Heh!*

Du burde være kort-bygger hos Krak )

Jeg glemmer ikek deres beskrivlese på deres kort på nettet over hvilken vej
der gik fra Kbh til Esbjerg... I en lige linie - uden om storebæltsbroen,
Odense og Lillebælt... Ja - det har nu altid været en lige linie, som er den
korteste vej - men ved ikek lige hvor komfortabel det er på en mc ;P

--
Have a good ride...
Morten, Københavnstrup