Skærme
Fijala 3554
Forskel på disse to skærme
Fra : Anders Bang Olsen

Dato : 29-10-03 13:12

Hej

Jeg har set at Acer har en ny 17" skærm der hedder AL1731, den er i næsten
samme design og prisklasse som den hæderkronede AL732. Specs'ene er lidt
anderledes, men hvad er forskellen? Er den bedre? Har den evt. et bedre
panel??? Håber at svaret er derude.....

Fra : JK

Dato : 29-10-03 21:07

On Wed, 29 Oct 2003 13:12:07 +0100, "Anders Bang Olsen"
<abo@tele2adsl.dk> wrote:

> [...]
>samme design og prisklasse som den hæderkronede AL732. Specs'ene er lidt
>anderledes, men hvad er forskellen? Er den bedre? Har den evt. et bedre

732:
http://www.acer.dk/acereuro/page9.do?dau34.oid=2137&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=5&ctx1=DK&crc=1672849678

1731:
http://www.acer.dk/acereuro/page9.do?dau34.oid=2804&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=5&ctx1=DK&crc=4277274883

1731 har en anelse dårligere specifikationer (20 msec istedetfor 16
msec i respons)

men det er da så minimalt, at det næppe kan mærkes.

Forskellen er da også 53 kr.

Jeg vil tro, at 732 er den der produceres nu, og at 1731 er et
mellemstadium.

mvh

John