Sprinklervæske der DUFTER?
Fra : Ukendt

Dato : 28-10-03 19:35

Hep

Nogen som ved hvor man kan købe sprinklervæske som dufter i stedet for den
her evindelige stank af sprit?
Måske med rigtig citrusduft eller jordbær

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 28-10-03 19:39

On Tue, 28 Oct 2003 19:34:55 +0100, "Tom"
<t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Nogen som ved hvor man kan købe sprinklervæske som dufter i stedet for den
>her evindelige stank af sprit?
>Måske med rigtig citrusduft eller jordbær

Du har måske også et "Wunderbaum" hængende -> nyeste udgave, der
lugter af "New Car"

/Mogens

Fra : Niels Skaaning

Dato : 28-10-03 20:04

> Hep
>
> Nogen som ved hvor man kan købe sprinklervæske som dufter i stedet for den
> her evindelige stank af sprit?
> Måske med rigtig citrusduft eller jordbær

Sikke noget pjat, og godt for heldbredet er det sikkert heller ikke, men jo
det kan du godt. I Bilka har de haft noget med citronstank.

NS

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 28-10-03 21:48

"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message
> Hep
>
> Nogen som ved hvor man kan købe sprinklervæske som dufter i stedet for den
> her evindelige stank af sprit?
> Måske med rigtig citrusduft eller jordbær

Kør du en tur ud til AZ i Sønderborg - der koster 10 l med citrusduft ca. 40
kr.
- jeg købte en dunk sidste år, og sagde ikke noget til konen - hun kom hjem
dagen efter og udbrød at den nye sprinklervædske dog for en gangs skyld
duftede godt.

mvh

Andreas M.Hansen

Fra : Per Thomsen

Dato : 29-10-03 13:47

> [...]
hjem
> dagen efter og udbrød at den nye sprinklervædske dog for en gangs skyld

Har prøvet (godt nok fra Metro) - Føj for den lede, en kvalmende dunst.

Per

Fra : Martin Kiefer

Dato : 28-10-03 22:07

> Hep
>
> Nogen som ved hvor man kan købe sprinklervæske som dufter i stedet for den

Vi købte et Sonax produkt på en tankstation i Tyskland, hvor man skulle
blande det op med vand. det havde en "duft" af citrus.

Andre der kender det produkt??
Jeg er ikke helt sikker på hvor godt det virker når man nu skal blande det
op med vand.

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Soren Pedersen

Dato : 28-10-03 22:37

HUH ??? - Hvad fanden (undskyld!) er der nu i vejen med duften af sprit ???

Mvh
/Søren - Xantia HDi W/E (Week End) og Pug 309 W/E (Wife Edition)

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 29-10-03 08:31

Har en bekendt der har kørt med ferskenduft :)

/Jan

Fra : Olesen

Dato : 29-10-03 18:00

> Hep
>
> Nogen som ved hvor man kan købe sprinklervæske som dufter i stedet for den
> her evindelige stank af sprit?
> Måske med rigtig citrusduft eller jordbær

Køb noget "eucalyptusolie" hos matas, det man bruger
til aroma-terapi. Det er (også) højkoncentreret.....,
og gir' en dejlig brise af alt andet end sprit..

Fra : SNiP

Dato : 29-10-03 20:02

Olesen wrote:
> "Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Køb noget "eucalyptusolie" hos matas, det man bruger
> til aroma-terapi. Det er (også) højkoncentreret.....,
> og gir' en dejlig brise af alt andet end sprit..

Og efterlader en dejlig mat oliehinde på ruden?´

:)
/J