Hjælp en studerende….. Spørgeskema
Fra : slet W34GF

Dato : 28-10-03 15:25

Hjælp en studerende…..

I forbindelse med mit studie på Nordjyllands Erhvervsakademi, har jeg
brug for informationer om de overvejelserne der ligger til grund for
indkøb af brændeovne.
Håber du har 5 min. til at hjælpe mig - der er kun 8 spørgsmål.

Undersøgelsen er kun en ANONYM tendensundersøgelse og bliver IKKE
offentliggjort.

På forhånd tak.

Kim Skovgaard – Studerende Nordjyllands Erhvervsakademi

Her er linket:
<http://secure.outcome.is/clients/denmark/noea/kim.htm>

Jeg takker hermed Vefur Software solutions for hjælpen!!

Fra : Jesper Bräuner

Dato : 30-10-03 09:56

"slet W34GF" <tryout@W34GFoncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> <http://secure.outcome.is/clients/denmark/noea/kim.htm>
>

> Jeg takker hermed Vefur Software solutions for hjælpen!!

(KLIP)

Hej Kim.
Held og lykke med projektet.
Jeg vil dog anbefale dig at kigge lidt i litteratur ang. analysedesign.
Se evt. Marketing Research - an applied approach.
Forfatterene hedder Malhotra og Birks.
F.eks. skal køn og alder placeres til sidst - og din anvendte skallering
kunne måske også lige starmmes op.
Dette indlæg er ment som konstruktiv kritik.
/Jesper