Hjælp
Fra : Hans

Dato : 28-10-03 13:25

Er der nogen der ved hvor man kan købe et lignende gasblus i Danmark:
http://www.ishop.co.uk/ishop/962/shopscr213.html
er træt af at "koge" min wok mad på EL
må gerne være til flaske gas bare den ikke er højere.
på forhånd tak
Hans

Fra : Jette Mogensen

Dato : 28-10-03 13:51

"Hans" <gammom@(cube)tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.ishop.co.uk/ishop/962/shopscr213.html
> er træt af at "koge" min wok mad på EL
> må gerne være til flaske gas bare den ikke er højere.

Jeg har set et apparat magen til hos Den kinesiske Købmand,på Nørrevold i
København. Jeg husker ikke prisen, men man kunne både få det med 1 og 2 blus

mvh Jette

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 28-10-03 14:45

Hans wrote:
> [...]
> http://www.ishop.co.uk/ishop/962/shopscr213.html
> er træt af at "koge" min wok mad på EL
> må gerne være til flaske gas bare den ikke er højere.

Et campingcenter?

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 28-10-03 15:31

"Hans" skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.ishop.co.uk/ishop/962/shopscr213.html
> er træt af at "koge" min wok mad på EL
> må gerne være til flaske gas bare den ikke er højere.

Og hvis ikke campingcenteret har et, så har jeg for nylig set en i (hvis jeg
ellers kunne huske rigtigt) enten Merco eller Salling. Her var der også en
wok med. Den var endda forholdsvis billig taget i betragtning af, at der
også er wok med. Jeg mener det var omkring 500.... men hæng mig ikke op på
det. Hvis du køber en, så vil jeg godt lige have en med

Kåre

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 28-10-03 17:13

> [...]
> også er wok med. Jeg mener det var omkring 500.... men hæng mig ikke op på
> det. Hvis du køber en, så vil jeg godt lige have en med

Dem de har i et campingcenter har sandsynligvis ikke en brænder der er stor
nok, men den Kinesiske de sælger alle vegne i Inspiration, Imerko og
lignende butikker ser fin ud med 3 brændere og 3 separate gashaner.
Jeg har selv en fra Indonesien med 2 brændere, pris 100 kr incl. regulator.
Dette bare for at gøre jer misundelige

Hilsen, Steen.

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 28-10-03 16:49

> Er der nogen der ved hvor man kan købe et lignende gasblus i Danmark:
> http://www.ishop.co.uk/ishop/962/shopscr213.html
> er træt af at "koge" min wok mad på EL
> må gerne være til flaske gas bare den ikke er højere.

Måske den her er højere/for høj?
http://hotwok.dk/

Mvh. Lisbeth