De danske vægtkonsulenter
Fra : KUR50

Dato : 28-10-03 09:39

Hejsa

Jeg startede hos DDV i uge 25 og har på 19 uger tabt 19 kg. Vil gerne høre
om I har nogle erfaringer/tips.

Hilsen Gitte

Fra : Carsten Riis

Dato : 28-10-03 10:24

KUR50 wrote:

> Hejsa
>
> Jeg startede hos DDV i uge 25 og har på 19 uger tabt 19 kg. Vil gerne høre
> om I har nogle erfaringer/tips.

Tips?? til hvad?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
Mennesket er det eneste pattedyr, der er nået

Fra : Gitte

Dato : 28-10-03 11:08

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Med venlig hilsen Carsten Riis
> Mennesket er det eneste pattedyr, der er nået
> så vidt i sin udvikling, at det må have undervisning

Tips og Lotto....

Trænger lidt til inspiration...ang DDV...tænkte der var nogen der havde
nogle gode tips....

Hilsen Gitte

Fra : Helle

Dato : 28-10-03 11:40

"Gitte" <KUR50@ehs.dk> wrote in message news:3f9e402f@mail.ehs.dk...

> [...]
> høre

> Tips og Lotto....
>
> Trænger lidt til inspiration...ang DDV...tænkte der var nogen der havde

Øhm, det er jo lidt svært da jeg ikke ved hvad du mangler tips om! Du får jo
masser af tips, råd og opskrifter til undervisningen hos DDV og der må du jo
spørge alt det du vil. Så det er lidt svært bare at smide tips frem da jeg
ikke ved i hvilken retning du ønsker tips. Skriv lidt mere konkret.

Ellers et meget flot vægttab du har gjort dig. Jeg startede selv hos DDV for
14 dage siden og har tabt 2,6 kg. Det er jeg godt tilfreds med.

Mvh Helle

Fra : Carsten Riis

Dato : 28-10-03 14:37

Gitte wrote:

> Trænger lidt til inspiration...ang DDV...tænkte der var nogen der havde
> nogle gode tips....

Inspiration? Til hvad? Ja DDV....og som du sikkert har opdaget så er
der mange aspekter i DDV som man kan få inspiration til.

Er det maden? I så fald: hvilken del af maden: morgenmad, frokost,
aften, desserter, mellemmåltider, fisk, lever, kylling, okse

Er det det sociale netværk og hvordan man arrangerer en lille hyggelig
komsammen: Tja, alle mennesker har godt af grønsager, så hvorfor ikke
lave DDVmad til gæsterne også. Din portion skal så bare vejes, mens de
andre altså bare kan tage fra skåle og fade.

Er det spørgsmål til essesenserne, specifikke råvarer eller tilsvarende.
Det kan jo være, at du er tvivl om løg nu er med de begrænsede grønsager
eller om de er med i de almindelige. Eller hvordan var det nu med
mayonaisse? Eller mælken. Tæller DanskSupermarkeds Letvægter med som
skummetmælk eller hvad?

Er det motivationen som er ved at går fløjten? Jamen, så find nogen af
de billeder frem fra dengang du var størst eller ta' nogen bukser frem
fra dengang du var størst. Mon ikke det er motivation der vil noget?

Du kan nok se, at du kan inspireres på mange leder og kanter.....så
please være lidt mere specifik om hvad du søger inspiration om. DDV er
ligesom udgangspunktet for den inspiration du vil modtage.

Jeg gider altså ikke komme med tilfældige tips og inspiration, som du
allerede kender eller bagefter siger, at det behøvedes jeg da i bruge
tid på at forklare for det vidste du da allerede.

På jævnt dansk: Skal du have hjælp til DDV, så bliv lidt mere specifik
med det/de problem(er) du sidder med. Så skal jeg nok svare det bedste
jeg har lært.

Fra : KUR50

Dato : 29-10-03 08:55

Hej igen

Ok fint nok. Bare glem jeg spurgte

Gitte

Fra : Carsten Riis

Dato : 29-10-03 09:57

KUR50 wrote:

> Hej igen
>
> Ok fint nok. Bare glem jeg spurgte

your choice

Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 29-10-03 18:45

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> wrote in message

> your choice

Carsten er godt den mest tørre uhumoristiske skribent jeg længe har
set.......

Fra : Carsten Riis

Dato : 29-10-03 20:55

Jan Mejer Rasmussen wrote:

> Carsten er godt den mest tørre uhumoristiske skribent jeg længe har
> set.......

your choice.

Fra : Hans Pedersen

Dato : 29-10-03 22:33

On Tue, 28 Oct 2003 09:39:06 +0100, "KUR50" <KUR50@ehs.dk> wrote:

>Vil gerne høre
>om I har nogle erfaringer/tips.

6 uger, og 10 kg til mig. Jeg kan kun sige, at det virker fortrinligt,
da jeg ikke føler mere sult end hvad det er normalt for mig + at min
energiniveau er løftet betragteligt.

Hans Pedersen, Esbjerg.