Dagens klaphat(eller morgendagens?)
Fra : C. Petersen

Dato : 27-10-03 23:52

Mig om min kæreste besluttede os for at tage en tur i biffen i aftes, på vej
hjem fra biffen på fisketorvet komme vi kørende ca 2 km før shell og metro
hvis der er nogen der er lokalt kendete ;) jeg ligger vedsiden at en volvo
som køre med ca samme fart som mig (mig i inderbanen og ham i yderbanen) vi
kommer som skrevet begge med samme fart mod et lydskryds hvor der er rødt
men ca 200m før skifter det til grønt, i min bane kan jeg se der holder en
bil i lydskrydset længere fremme som begynder at acelere men jeg bremser
stadig ned for ikke at komme for tæt på ham volvoen i banen ved siden af mig
bremser af gode grunde ikke da der ikke er nogen i vejen for ham, men da
volvoen kommer op på siden at bilen foran mig beslutter ham i min bane sig
for at skifte bane, hvlket resultere i en rimlig krøllet volle :( vollen
forsætter henover en at de der bipperting i fodgængerfelter og den anden bil
stopper MIDT på vejen!!! hvilket betyder han er relativt meget i vejen for
mig! og jeg har jo stadig rimlig god fart på da jeg ikke lige regnede med at
han ville stoppe så pludseligt! jeg får så trykket så meget på min bremse at
hjulne blokkere så jeg ikke kan dreje men får sluppet bremsen ca 10 cm fra
hans bagkofanger og ender oppe på midter-rabatten hvor jeg vælger at parkere
med nødblink, (var en meget bred midter-rabat så der var snilt plads til en
mazda 626 ;)) efter jeg lige sidder to sekunder og får vejret og høre om min
kæreste er ok går jeg ud for at se om alle er ok, heldigvis er der ingen der
er kommet tilskade, og jeg tilbyder mig selvfølgelig som vidne og han får
mig navn og adresse ovs.

fantastisk at man han skifte vognbane uden at tjekke sin spejle!!!! og det
mest sure var at ham i volvoen var kun i kbh for at vise bilen frem da den
skulle sælges og han havde LIGE fået den solgt! æv æv.

hvor meget vil i gi klaphatten fra en skala fra 1 til 10 :D

kwell jeg vil smutte i seng... skulle bare lige af med det til nogen sov
godt alle jer...

Mvh C. Petersen
Mazda 626 2.0 GLX '89

Fra : Peter M

Dato : 28-10-03 01:55

Jeg tror jeg vil give ham et sted mellem 2 og 2½
Netop ud fra det at jeg engang selv har prøvet næsten nøjagtig det samme

mvh
Peter M
Også ...Mazda 626 2.0 GLX '89

Fra : Hit

Dato : 28-10-03 10:59

Jag kan forstå, at fordi du har gjort det, så er det i orden, at andre
også gør det.

Ta' kørekortet.

Niels

Fra : Peter M

Dato : 29-10-03 08:41

Tror lige der er noget at enten du eller jeg har misforstået
Det jeg har prøvet er at et fjols skifter bane præcis lige foran mig således
at jeg desværre måtte helt op over midterrabatten og suse forbi der med et
sted mellem 60 og 80
Og derfor giver jeg manden 2 -2½ da jeg regner det i hjernekapacitet og ikke
i klaphatte.
hvis det var klaphatte det skulle regnes ud i vil det blive til 9

mvh
Peter

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 28-10-03 02:09

"C. Petersen" wrote:

> hvor meget vil i gi klaphatten fra en skala fra 1 til 10 :D

Et blåt øje ville være passende..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Emil Jensen

Dato : 28-10-03 23:08

> hvor meget vil i gi klaphatten fra en skala fra 1 til 10 :D

10

Hader uopmærksomhed! Især når der næsten ingen trafik er...

Emil

Fra : Dennis & Katja.

Dato : 02-12-03 10:35

Hey...

Jeg ville nu ikk klage hvis det var mig der kørte i volvoen.... han får
sikkert en bedre pris for bilen hos forsikringen end han ville får af en
evt. køber...

Dennis...