Æbleformet..........
Fra : Nellie

Dato : 27-10-03 21:41

Hej
"Kan man tabe 50 kg på 25 uger?" - spurgte jeg for et stykke tid siden.Og nu
ved jeg, at det kan JEG ikke.
Jo det går fremad med mit vægttab. 10 kg er det blevet til siden medio
august. Desværre har jeg stærke, slanke, muskuløse ben, men et gravidagtigt,
æbleformet torso. Er der NOGET som helst man kan gøre for at målrette
indsatsen, om jeg så må sige? Jeg motionscykler og går en del og kører
ellers på fornuftig kost uden "alle de hurtige kulhydrater".
Desuden har jeg investeret i et par håndvægte.....links til sider med gode
øvelser er meget velkomne.
Hilsen Nellie

Fra : Puk

Dato : 28-10-03 15:41

"Nellie" <bente@lykkeland.dk> skrev i en meddelelse

> Jo det går fremad med mit vægttab. 10 kg er det blevet til siden medio
> august.

Tillykke med det *S*.

> Er der NOGET som helst man kan gøre for at målrette
> indsatsen, om jeg så må sige?

Nej du kan ikke punkt forbrænde fedt. Du kan målrette din indsats omkring
at styrke bestemte muskler, men det betyder ikke, at du vil tabe dig mere
omkring de steder, hvor de muskler du har trænet sidder.
Det er surt show, men sådan er det altså bare.

Mange hilsner
Puk

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-03 21:49

> -klip- Jeg motionscykler og går en del og kører
> ellers på fornuftig kost uden "alle de hurtige kulhydrater".

Ca. hvor meget motion om dagen?

Fra : Martin Sand.

Dato : 05-11-03 00:01

Nellie wrote:
> [...]
> kulhydrater".
> Desuden har jeg investeret i et par håndvægte.....links til sider med

Du spørger om der er NOGET som helst man kan gøre.. tja, jeg så et
tv-program for nyligt hvor folk - i deres middagspause nærmest - fik lavet
små
fedtsugninger i mave- eller brystregionen. Der så ud til at være meget små
og udramatiske indgreb (siden de kunne forlade klinikken efter 1½ time). Og
der var tydelig forskel i den ene persons topmave før og efter. Den anden
mand fik fjernet fedt ved brystet. Resultatet var flot.

Det kunne måske være løsningen? Noget fedt sidder åbenbart bare MEGET godt
fast

MVH Martin

begin 666 frown.gif
M1TE&.#EA#P`/`)$``````+V]O8RM_[V]O2'Y! $```,`+ `````/``\```(O
MG V9QY,"X6) QBK P?A*E$5BI76/9*:7*K:K"Y^H,CK6^-GPM>U9(T,U-@H-
$HP``.P``
`
end