PGO Hot 50 begrænsninger.
Fra : ***Frank***

Dato : 27-10-03 21:18

Hej.

Jeg har fjernet begrænsningerne på en PGO Hot 50.
Men den ring ved koblingen i baghjulet giver mig sgu grå hår i toppen.

Jeg har købt en fra en Big Max 45. Men den ring skulle være kortere end den
der sad på.
Nu er det så bare lige det, at den jeg har købt til en Big Max 45 er
længere.
Den der sad der er 24mm og den fra Big Mag 45, er 30mm. Er der nogen der ved
hvor kort den skal være for at remmen kan komme ned i bunden af skiverne.
Jeg kan se på skiverne at den ikke kan komme derned nu, så jeg må ha den
skide ring op i en drejebænk.

PS: som den er nu kan den kun komme op på 50 kmt, hvilket jeg vil mene er
for lidt, når alle begrænsninger er fjernet og den har fået monteret Big Max
topstykke.

--
M.v.h.
Frank.

Fra : kp

Dato : 01-11-03 20:47

min gå 80 km uden problemer

Fra : Karsten Andersen

Dato : 02-11-03 10:14

Mon, 27 Oct 2003 21:18:08 +0100, skrev ***Frank***, på 24 linier, i
> [...]

>for lidt, når alle begrænsninger er fjernet og den har fået monteret Big Max

Ringen skal vel bare fjernes....
Hvad med udstødningen?
Efter hvad jeg kan se har du jo bare lavet den om til og 45'er de køre
jo ikke stærkere.

Karsten
Opel Vectra DTI

Fra : ***Frank***

Dato : 04-11-03 20:12

"Karsten Andersen" <karsten@fjern.mig.jyde.dk> skrev i en meddelelse

> Ringen skal vel bare fjernes....
> Hvad med udstødningen?
> Efter hvad jeg kan se har du jo bare lavet den om til og 45'er de køre
> jo ikke stærkere.

Nej ringen skal ikke bare fjernes.

Der er monteret en anden komplet kobling nu, hvor der sidder den rigtige
ring i.
Muligt at den er lavet om til en 45, men den burde nu hedde en 65, for det
er hvad den er målt til efter en GPS

--
M.v.h.
Fr@nk