Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Samsung 957P
Fra : NFE

Dato : 27-10-03 19:48

Én af mine venner har købt en Samsung 957P - den vil ikke køre over 72hz -
hvis han sætter den højere op, så ser det ud til at gå ok men den starter op
i sort skærm når den har stået natten over. Grafikkortet er et ASUS V9180 mx
440-SE/64MB/TV-OUT - Bundkort:: ASUS P4S8X-X - Det mystiske er at den skal
stå natten over før den gør kludder. Jeg synes den burde kunne gå højere op.
Jeg kører selv med en Samsung 959NF og GF3-T2 kort og der er ingen problemer
med at køre 100hz.

--
Mvh.
NFE

Fra : Kong Kent

Dato : 27-10-03 19:56

> [...]
> stå natten over før den gør kludder. Jeg synes den burde kunne gå højere

Jeg har også en 19" Samsung SyncMaster 957p , men jeg ved ikke om min går
højt op i hz. Jeg kører 1280x1024 i opløsning, og kører p.t. i 85hz. Det ser
ikke ud til at være noget problem, og min skærm kan sagtens stå i flere dage
uden at blive slukket, da jeg kører den på et lokalt netværk, og der er
aktivitet døgnet rundt.

Altså ingen problemer herfra. Men nu har jeg så også kun haft skærmen i
omkring 14 dage - 3 uger.

Grafikkort: Asus Ge-Force2 MX v. 7100 (32mb)
Bundkort: Asus A7V

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk