VISA ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-10-03 17:30

JEG TAGER til sydafrika på ?? om ca 10 dage den 5-11 , men sagen er jeg skal
til mosambiq - er der nogen der ved om man kan få et visa her hjemme ??

sydafrika der for man da når man lander - 3 mdr ? -

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Peter Kjær

Dato : 27-10-03 18:12

> JEG TAGER til sydafrika på ?? om ca 10 dage den 5-11 , men sagen er jeg
skal
> til mosambiq - er der nogen der ved om man kan få et visa her hjemme ??

Hej Bo,

Har du prøvet at ringe til deres ambassade/konsulat, det er nemlig det
eneste sted du vil kunne få det herhjemme.

--
Ses,
Peter

Fra : Flash G

Dato : 27-10-03 19:06

Den slags oplysninger kan du finde på udenrigsministeriets hjemmeside
www.um.dk eller www.ambassaden.dk

Martin

Fra : Bo M M

Dato : 27-10-03 22:05

"Flash G" <ingen@dk.dk> skrev i en meddelelse
> Den slags oplysninger kan du finde på udenrigsministeriets
hjemmeside

> www.um.dk eller

Hmm umidel bart kan jeg ikke finde noget om visa der på ??
men ok det kan godt være det er der ??

> www.ambassaden.dk

det er da vist bare spam `? ellers så er det mig der ikke kan finde rundt i
den ??

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Bo M M

Dato : 27-10-03 22:08

"Peter Kjær" <Peter@dacor.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hej Peter

> Har du prøvet at ringe til deres ambassade/konsulat, det er nemlig det
> eneste sted du vil kunne få det herhjemme.

Nahh det vil jeg fame ikke håbe - man plejer da at ku få det i nabo
landene - det har da fået tit om end ikke lige der til !

Fra : Flash G

Dato : 28-10-03 15:19

http://www.ambassade.dk/mozambique-da.php3

http://www.um.dk/cgi-bin/dyn3nt/dyn3.exe?prog=show&pageid=98&land=143

/Martin

Fra : Steen Johansen

Dato : 28-10-03 16:41

"Flash G" <ingen@dk.dk> wrote in message
> [...]

> Nahh det vil jeg fame ikke håbe - man plejer da at ku få det i nabo
> landene - det har da fået tit om end ikke lige der til !

Bo M M er en troll han har rejst verden tynd i mange år og morer sig over at
stille dumme spørgsmål
MvH Steen

Fra : jo

Dato : 28-10-03 17:42

Det var sku lidt halvsent ikke for at være negativ men jeg skulle engang
have visum til Indien fra Nepal, det tog næsten 14 dage inden det var klar
så det kan da godt være du kan få det i sydafrrika.
jesper

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-11-03 19:29

On Tue, 28 Oct 2003 17:42:09 +0100, "jo" <hammerfest@spamget2net.dk>
wrote:

> [...]
>have visum til Indien fra Nepal, det tog næsten 14 dage inden det var klar
>så det kan da godt være du kan få det i sydafrrika.

jamen jeg fik det sgu ved grænsen.....lige i det her tilfælled det var
da en fæl en med nepal der fik jeg det nu lavet på derres konsulat
hjemme i dk i sin tid det tog ikke mere ind en time og kostede en sjat
penge .....

--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-11-03 19:27

On Tue, 28 Oct 2003 16:41:01 +0100, "Steen Johansen"
<steen.belle@post.tele.dk> wrote:

>Bo M M er en troll han har rejst verden tynd i mange år og morer sig over at
>stille dumme spørgsmål

Må jeg være fri - anyway er nu fremme.... jeg fik sgu 3 mdr til
sydafrika hvor jeg fik at vide i um og ved derres ambasade at jeg
ville få en

mosambiq holdte godt nok med 25 $
på det drabelige visa jeg har fået ser det ud til at være 30 dage ....
men det er nu alt rigeligt .... tænkte lidt på at tage rundt i
regionen men jeg begrænser det nok til en retur til pimba med fly -
der udemærker sig ved at man kan en af de ting jeg aldrig har prøvet
og som jeg gerne vil nemligt at svømme i mellem delfineer !!!

der er så også godt mok noget så facinerene som valer og knapt så
heldigt hejer .... men hwa fan .....
--

Mv.
Bo M Mogensen