er det svært??
Fra : D19SakaPOPPE

Dato : 27-10-03 15:02

jeg går og tænker på at sætte en ny cylinder på min aprilia habana, og
skifte ruller, og en rem, osv.
jeg har prøvet at skifte rem, ruller, og fjeder, men aldrig en cylinder på
en scooter
jeg regner med at jeg skal have en tun cylinder på, men hvilke?? er der
nogle der kender et godt/billigt sted at købe det??
og hvad skal jeg købe sammen med?? skal der ny karburator, eller kan jeg
sætte en ny dyse i??
er der evt. nogle omkring randers, der ville hjælpe hvis det skulle være??
hvis der er noget jeg har glemt, skriv det venligst..

--
Dennis
Randers

Fra : Jess Mathiasen

Dato : 27-10-03 21:57

"D19SakaPOPPE" <D19S-slet-@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er der evt. nogle omkring randers, der ville hjælpe hvis det skulle være??
> hvis der er noget jeg har glemt, skriv det venligst..

Hej Dennis
Jeg har lige sat et sportskit på datterens Piaggio Zip og det var nemt nok.
I første omgang blev der ikke skiftet andet og dysen i original karburatoren
viste sig stadig at passe.
Efterfølgende udskiftning af bagdæk (og korrekt dæktryk) gav 10 km mere på
toppen og i den opsætning går den 60 -65.
Jeg handlede med www.scooter-racing.dk som var hurtige med gode råd pr.
mail.
De har også en vejledning på siden i korrekt montering.
Andre interessante kunne måske være www.west-import.dk - kender dem ikke,
men deres priser ser rimelige ud...
Mvh
Jess M