Skærme
Fijala 3554
Pixel-fejl på ny fladskærm ?
Fra : Texas

Dato : 27-10-03 12:29

Min forhandler fortæller, at jeg skal finde mig i 2 pixelfejl på min nye 17"
skærm - kan det være rigtigt ?

Texas

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 27-10-03 11:49

"Texas" <dffdf@kkkj.dk> skrev i en meddelelse
> Min forhandler fortæller, at jeg skal finde mig i 2 pixelfejl på
> min nye 17" skærm - kan det være rigtigt ?

Måske. Det er forskelligt fra producent til producent. Det står sikkert
i manualen, eller fortæl hvilken skærm det drejer sig om.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/index.asp

Fra : Texas

Dato : 27-10-03 12:57

Der er tale om en Sampo skærm (?) - og jeg havde ikke set den inden jeg
havde handlet (forretningen skaffede den hjem).

Texas

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 27-10-03 12:34

> Der er tale om en Sampo skærm (?) - og jeg havde ikke set den
> inden jeg havde handlet (forretningen skaffede den hjem).

Jeg kan ike lige finde noge på deres site, men der er også mange døde
sider.

Der er vist ikke noget at gøre når forretningen har skaffet den hjem til
dig.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 27-10-03 11:46

On Mon, 27 Oct 2003 12:29:09 +0100, Texas wrote:

> Min forhandler fortæller, at jeg skal finde mig i 2 pixelfejl på min nye 17"
> skærm - kan det være rigtigt ?

Ja. 2 pixelfejl er (desværre) ikke nok til at erklære en TFT-skærm defekt.
Det her været oppe og vende mange ganne før.
http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=ISO-8859-1&safe=off&q=pixelfejl&btnG=Google+Search&meta=group%3Ddk.edb.hardware.skaerm

Hvis du har købt den over nettet og ikke selv hentet den, kan du inden for
14 dage fortryde dit køb. Ellers "hænger du på handlen" for du havde en
mulighed for at se varen inden du handlede :-/

--
Lars