Strudsekød er sundt
Fra : Geerslettegaard

Dato : 24-10-03 18:15

Hejsa

Jeg kan anbefale at spise strudsekød, dette er sundt og slankede.
Se opskrifter eller download fra : http://www.geerslettegaard.dk/

Hilsen
Torben

Fra : Mette Nylander Sørup

Dato : 24-10-03 20:13

> Hejsa
>
> Jeg kan anbefale at spise strudsekød, dette er sundt og slankede.
> [...]
Hej Torben

Reklame på usenettet er ikke tilladt!!

Mvh.
Mette

Fra : Peter Løhde Svarre

Dato : 24-10-03 21:46

Der er vel ikke noget som er slankende?

Hvis man indtager et overskud af kalorier, feder alt - om så overskuddet
kommer fra grøntsager eller pasta.

Correct me if I am wrong..

Hilsen
Peter

Fra : KatjaStrofen

Dato : 25-10-03 13:00

"Peter Løhde Svarre" <svarre69@mali.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Der er vel ikke noget som er slankende?

Det vra også det jeg sad og tænkte!
> Hvis man indtager et overskud af kalorier, feder alt - om så overskuddet
> kommer fra grøntsager eller pasta.

> Correct me if I am wrong..

Tjaeh min fysiklærer i syvende klasse.. fortalte at man forbruger mere
energi ved at spise en agurk, end selve agurken giver.. men ved ikke om det
er korrekt

> Hilsen
> Peter

katja

Fra : Peter Løhde Svarre

Dato : 25-10-03 14:09

"KatjaStrofen" <katja@katjastrofenremove.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Tjaeh min fysiklærer i syvende klasse.. fortalte at man forbruger mere
> energi ved at spise en agurk, end selve agurken giver.. men ved ikke om

Jeg har læst om en suppe lavet på hvidkål og peberfrugter at den er
kalorieforbrændende, forstået på den måde at den kan man spise alt hvad man
overhovedet orker af uden at tage på, og at den rent faktisk forbrænder
kalorier..

Men jeg ved heller ikke om det er rigtigt.

Fra : Kasper Munch

Dato : 25-10-03 14:12

Mener også det er rigtigt at der er nogle madvarer som kroppen bruger mere
energi på at omdanne, end varen indeholder. Har også hørt det skulle gælde
for f.eks. blomkål.

Mvh Kasper

Fra : Ukendt

Dato : 25-10-03 18:32

> [...]
> energi på at omdanne, end varen indeholder. Har også hørt det skulle gælde

Det gælder de fleste grønsager, især de grove grønne som f.eks. Broccoli,
rosenkål, salater, Auberginer, blomkål, hvidkål osv. Kroppen bruger meget
energi på at fordøje disse og da de er utroligt sunde at spise og både har
en god effekt hvis man vil tabe sig, men også en god effekt på din
fordøjelse. Desuden holder de dine tarme igang så disse ikke står "stille"
og på den måde kan du hjælpe lidt til med at modvirke kræft og andre
dårligdomme.

Der findes også grønt som øger din forbrænding, her kan chilien nævnes, den
giver (næsten) enhver ret et ekstra pift og fremhæver smagen, men derudover
sætter den også forbrændingen op.

Med venlig hilsen.