På flyveferie med junior
Fra : Thomas

Dato : 27-10-03 11:04

Hej,
konen, migselv og vores søn på snart 7 mdr. vil på charter/flyve-ferie
i uge 47. Har du været ude at rejse med et barn/baby og haft en god
oplevelse
vil jeg gerne høre hvor du har været.
Tænker selv på Ægypten, men så er der jo også gode gamle Cran Canaria.
Man skal vel helt derned nu, før der er dejlig varmt.
mvh
Thomas

Fra : Kevin

Dato : 27-10-03 14:45

27/10/03 11:04Thomas Skrev

> [...]
> Tænker selv på Ægypten, men så er der jo også gode gamle Cran Canaria.
> Man skal vel helt derned nu, før der er dejlig varmt.

Vi har rejst i 4 mdr med Marvi da han var 15-19 mdr.
han fløj 13 gange i alt, og vi havde ikke de store problemer.
I skal regne med at døgnrytmen er som den er, så skal der spises så spises
der og skal der soves så soves der.
Vi fløj til asien ca 12 timer, han sov fint begge gange da vi fløj om
natten.
Nå han en sjældent gang græd, var vi mere optagede af det end de øvrige
passagerer, og det fortog sig hurtugt igen, så jeg har kun et tip, og det er
at i overbeviser jer selv om at det er ok! og at det ikke giver problemer.
men alle er som regel meget hjælpsomme, så god tur.
Hvor iager he er ligemeget, vi havde det fint i Thailand malaysia og
vietnam, man finder hurtigt ud af det hvis men her gåpåmod, ig vilje.
Vh kevin
--
Fjern nospam ved privat svar

Fra : FinnP

Dato : 02-11-03 08:43

Vi var på Cuba med vor 11 mdr søn.
I lufthavnen gik vi meget rundt og kiggede på alt muligt, da vi så kom på
flyveren gik der ikke langt tid, før han faldt i søvn, og han vågnede først,
når vi var ved at lande. Først i Canada i transit et par timer, hvor han var
helt frisk, når vi så kom i flyveren igen, faldt han straks i søvn.

Sådan gik det også på returrejsen, så der var ingen problemer.
Vi fløj med Aeroflot, og de havde placeret os på de forreste sæder og hængt
en speciellavet seng op på væggen foran os, hvor han lå. Det var en god ide.

På Cuba kunne drengen dog slet ikke tåle solen og varmen, så vi måtte
opholde os i skyggen midt på dagen. Ved stranden giver vandet jo genskin, så
en parasol var ikke nok.

Det er en god ide at have et termometer med, så i kan checke hans temperatur
en gang imellem, da den lettere går op og ned på ham end på større
mennesker.

God tur
FinnP