Charterflymad skal nu betales !
Fra : Hans

Dato : 26-10-03 23:35

Fik brev lørdag <klip>

Frit valg på alle bagagehylder!
I ferien gør du, hvad du har lyst til - det kan du nu også på flyrejsen! Hos os kan du
selv vælge, om du vil have serveret mad om bord for 120 kr t/r, og præcis hvilket sæde du
vil sidde på. Det skal blot bestilles samtidig med rejsen.<slutklip>

Godt vi selv kan tage en madpakke og termokanden med

Fra : Grethe / Sportslex

Dato : 27-10-03 07:39

"Hans" skrev i en meddelelse...
> Hos os kan du selv vælge, om du vil...

Hvem er "Hos os"?

--
Bedste hilsner Grethe
Homepage: http://www.sportslex.com/

Fra : Tboom

Dato : 30-10-03 15:51

"Grethe / Sportslex" <grethe@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvem er "Hos os"?

Blandt andet hos Star Tour, som vil ha' 120.- pr rejse for mad.

Fra : bingo

Dato : 30-10-03 18:53

>Blandt andet hos Star Tour, som vil ha' 120.- pr rejse for mad.

Hvad mener du med det - det er da kun ved uspecificeret indkvartering
- ved specificeret hotel, er der da mad på rejsen. OK - det kan da
godt være men så har betalt for maden, men når vi nu snakker om mad på
flyet på charter-flyvninger, så vil hovedparten da få serveret et
"måltid". Kik deres betingleser for uspecificeret rejse - korrekt -
ingen mad uden betaling ( eller transport fra lufthavnen forøvrigt !!
) Mad 150.- bustransport til hotel 100.- /pr.pers.
Men "normale" gæster fpår altså stadig med på turen.

Mogens

Fra : Tboom

Dato : 31-10-03 12:00

> [...]
> ) Mad 150.- bustransport til hotel 100.- /pr.pers.
> Men "normale" gæster fpår altså stadig med på turen.

Det gælder fra og med deres sommerkatalog 2004 som er kommet på gaden.

Fra : bingo

Dato : 31-10-03 14:29

On Fri, 31 Oct 2003 11:59:32 +0100, "Tboom" <spam(FJERNDETTE)@tbo.dk>
wrote:

>Det gælder fra og med deres sommerkatalog 2004 som er kommet på gaden.

Ok - på den måde, så forstår jeg bedre.

Mogens

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 27-10-03 17:38

Hej

"Hans" <Hbolten@ofir.dk> wrote:

>Godt vi selv kan tage en madpakke og termokanden med

Hvilket de _ikke_ accepterer hvis du kigger lidt i betingelserne

Men ellers må vi vel konstatere at det snart er ved at være _for_
ynkeligt.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : jo

Dato : 28-10-03 17:39

"Ole Rasmussen" <newsgroup@FJERN.melby-online.dk> skrev i en meddelelse

> Hej

> Hvilket de _ikke_ accepterer hvis du kigger lidt i betingelserne
Tror du de vil gøre holdt ved næste lufthavn for at sætte en af hvis man nu
hiver sin egen mad og drikkelse frem i ca 10 km. højde,
Og tror I ellers at man får "gratis flymad" med andre selskaber.
Mvh
jesper O

Fra : max

Dato : 28-10-03 23:21

"jo" <hammerfest@spamget2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hiver sin egen mad og drikkelse frem i ca 10 km. højde,
> Og tror I ellers at man får "gratis flymad" med andre selskaber.

Jeg fik forleden at vide at man godt måtte tage madpakke med
i charterflyene, så det gør jeg - melder tilbage hvordan det gik.
-max-

Fra : bingo

Dato : 30-10-03 19:15

>Jeg fik forleden at vide at man godt måtte tage madpakke med
>i charterflyene, så det gør jeg - melder tilbage hvordan det gik.
>-max-

Jeg rejser med Falk Lauritsen og Sterling til Gran Canaria d. 21/11-03
og forventer 100% at få mad ombord - hvis ikke skal jeg da nok lade
jer det vide her i denne gruppe

Mogens