RR-happening Nørresundby
Fra : Per Pedersen

Dato : 11-04-01 20:36

Som nævnt i tidligere indlæg er der, for RR-interesserede og andre for den
sags skyld, mulighed for at besøge/tale med et par 125 std. RR-kørere og
samtidig se på et par 125 std. cykler. Det hele foregår lørdag 11-17 hos
Nørresundby MC-Center på Hjørringvej i Nørresundby. Benyt en af de få
påskedage med MC-vejr til at komme forbi og få en sludder. Der vil sikkert
også være en kop kaffe.

Med Venlig Hilsen
Per Pedersen

Fra : Lone

Dato : 11-04-01 21:46

"Per Pedersen" <per_p@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nørresundby MC-Center på Hjørringvej i Nørresundby. Benyt en af de få
> påskedage med MC-vejr til at komme forbi og få en sludder. Der vil sikkert

Rettelse - - åben fra 10:00 til 16:00 - - og der er kaffe + karen volf )

Der er i øvrigt åben både torsdag, fredag og lørdag. Skal I møde vor ven Per
Pedersen er det lørdag I skal dukke op.

Med venlig hilsen Lone

Fra : N/A

Dato : 12-04-01 18:32

Fra : Lone

Dato : 12-04-01 18:32

> Per

> Sammenlign begge tidsrum og man vil forstå at det hænger sammen. Jeg
kommer
> altid for sent men er til gengæld umulig at slippe af med
>
> Med Racende Venlig Hilsen
> Per Pedersen

I kan gå her ind og kikke http://www.nrsundby-mc-center.dk

I øvrigt - godt nok uden for emne:
Er der ikke en behjertet sjæl, som kan fortælle mig om der er et sted at
søge på brugte knallert-stumper til en Puck-Monza.

Med venlig hilsen
Lone

Fra : Carsten Howard Steff~

Dato : 12-04-01 23:54

Jo da.
dk.marked.privat.knallert
Venlig hilsen
Carsten

Fra : Lone

Dato : 13-04-01 13:12

"Carsten Howard Steffensen" <kejser@image.dk> skrev i en meddelelse

> Jo da.
> dk.marked.privat.knallert
> Venlig hilsen
> Carsten

> Tak for hjælpen
Med venlig hilsen
Lone

Fra : Armand

Dato : 12-04-01 21:15

Lone <mc-skolen@mail1.stofanet.dk> skrev i en

> I øvrigt - godt nok uden for emne:
> Er der ikke en behjertet sjæl, som kan fortælle mig om der er et sted
at
> søge på brugte knallert-stumper til en Puck-Monza.

Hvorfor brugt når T. Hansen i Middelfart har uoriginalt i stride
strømme, og det ovenikøbet til spotpris!?

Link: www.thansen.dk

--
Armand.

Fra : Morten Dybdal

Dato : 13-04-01 02:38

Armand wrote:

> [...]
> at
>
> Hvorfor brugt når T. Hansen i Middelfart har uoriginalt i stride
> strømme, og det ovenikøbet til spotpris!?

Fordi det er dyrt! Efter at have købt mig fattig i dele til min FS-1,
opdagede jeg hvor ringe kvaliteten var. Derefter har jeg holdt mig til
originale dele.

--
Morten Dybdal

Fra : Mads Lund

Dato : 13-04-01 19:24

> [...]
> Nørresundby MC-Center på Hjørringvej i Nørresundby. Benyt en af de få
> påskedage med MC-vejr til at komme forbi og få en sludder. Der vil sikkert

Og lur mig, om ikke jeg har fået RS'eren i 100% løbsklar stand, så den er
også at besigtige. (nok den eneste chanche for at se den i hel tilstand iår)

Mads Lund
RS125RR, der er læsset på traileren.

Fra : N/A

Dato : 14-04-01 18:05

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 14-04-01 18:05

On Sat, 14 Apr 2001 12:59:20 +0200, "Lone"
<mc-skolen@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Et par øjebliksbilleder af Mads & Per - - kom indenom - - I kan nå det ind
>til kl. 16
>http://www.nrsundby-mc-center.dk
>>
>Med gemytlig påskehilsen
>fra Lone

Lone!! Ikke nok med, at du poster billeder i en ikke-binær
nyhedsgruppe - du poster også tre af dem to gange!! Lad mig lige minde
om, at vedhæftede filer kun må postes i <news:dk.binaer> eller
underliggende grupper, f. eks. <news:dk.binaer.motor>.

Hvis du ved hvordan man gør, så bør du lave et "cancel" på de to
postings og genposte billederne i en af førnævnte grupper.

Cc: "Lone" <mc-skolen@mail1.stofanet.dk>

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

'[Sir Stafford Cripps] has all the virtues I dislike and none of the
vices I admire.'
-- Winston Churchill

Fra : Jens U

Dato : 14-04-01 21:47

Uffe skrev ...

> [...]
>om, at vedhæftede filer kun må postes i <news:dk.binaer> eller
>underliggende grupper, f. eks. <news:dk.binaer.motor>.

Tak, Uffe

Jeg troede at min ISP var gået ned siden der ikke skete noget,
fik fangede den stoppede DL og måtte ind manuelt og markere alle trådene til DL.
Tak skæbende så var der to mere længere ned

Der desværre områder i DK hvor ISDN og xDLS ikke er gangbar,
så må man nøjes med et modem der gode dage trækker 46000 bps.

Her kl. 22:30 var de stadig ikke slette
Så Lone, få det nu gjort.
Cc: "Lone" <mc-skolen@mail1.stofanet.dk>

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Lone

Dato : 14-04-01 23:26

En omgang lærepenge, som jeg desværre kommer til at belemre jer med - - ikke
med min gode vilje, men fordi jeg ikke var klogere. I den bedste mening
sendte jeg billederne - anede ikke at det ikke var i orden. Jeg er ked af at
det gik sådan, og når de ligger der flere gange, er det fordi jeg ikke
overhovedet kan se dem herfra, så jeg formodede at de ikke var kommet ind.
Jeg er ganske ude af stand til at slette noget jeg ikke kan se herfra. Håber
på tilgivelse - - kan love at jeg ikke begår fejltagelsen igen. Der er ingen
grund til at I sender flere arrige mails til mig - - jeg har opfattet
signalet.

Beklager fejlen - og så i øvrigt god påske.
med venlig hilsen
Lone

Fra : Michael K. S.

Dato : 14-04-01 23:35

On Sun, 15 Apr 2001 00:26:00 +0200, "Lone"
<mc-skolen@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Der er ingen
>grund til at I sender flere arrige mails til mig - - jeg har opfattet
>signalet.

Egentlig også i mange henseender en uskik at sende mails som svar på
indlæg i en NG,idet man jo netop ikke kan se at andre måske har gjort
præcis det samme,gør som Uffe,skriv et indlæg med et CC til
forfatteren - nemmest for alle parter.Så er een gang nok.

Og Lone, jeg tror du er tilgivet,for det var ret så tydeligt du ikke
vidste var en "dødssynd" )...

Vh
-Michael
No. 88 - Insane in the mainframe

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 15-04-01 00:29

On Sun, 15 Apr 2001 00:35:27 +0200, Michael K. S. <Michaelks@image.dk>
wrote:

> [...]
>præcis det samme,gør som Uffe,skriv et indlæg med et CC til
>forfatteren - nemmest for alle parter.Så er een gang nok.

Enig (klapper mig selv på skulderen, for godt og korrekt udført
arbejde

>Og Lone, jeg tror du er tilgivet,for det var ret så tydeligt du ikke
>vidste var en "dødssynd" )...

Me think so too

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

'Loud pipes save lives' - sandheden om fri udblæsning.

Fra : Jens U

Dato : 15-04-01 02:06

Michael K. S. skrev ...

> [...]
>forfatteren - nemmest for alle parter.Så er een gang nok.
>
>Og Lone, jeg tror du er tilgivet,for det var ret så tydeligt du ikke

Om hun har fået andre mails fra d.f.m'er siger hun ikke noget om,
jeg kan kun tolke Lone's Indlæg hvis to Cc'er er Citat Lone:"flere arrige mails" citat slut,
så er det for hurtigt at Lone fare i blækhuset.
Et er at huske..... tænk, tast og send ikke tast, send og tænk,
og læse sit indlæg igennem en ekstra gang,
det kunne være at man måske skulle om formulere sig alligevel.

Tja, hvis Lone mener at min reminder var arrige ment,
så kunne hun jo bare havde reageret tidligere i tråden,
så havde hun sluppet for min Cc'er.

Uffe skriver også rimeligt formuleret,
så hvordan han kan tolkes arrige forstår jeg ikke.

Hvis alle Newbies ville sætte sig lidt ind i netiket og
fundats for gruppen ville mange ups'er blevet undgået.
http://www.usenet.dk/netikette/essentiel.html
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.motorcykel

Jeg kunne jo også tolke Michael's indlæg som et surt opstød,
men forventer at han bare har tast, send og tænk )
eller lade det være "as it's" og forbi gå det i tavshed.

Årsagen til at Lone ikke kan se sine egne indlæg er vel fordi Stofa filtrere dem fra,
men tillader at man kan sende til d.f.m :-|

Jeg vil da også ønske en god påske.

Fra : Michael K. S.

Dato : 15-04-01 02:16

On Sun, 15 Apr 2001 03:05:49 +0200, "Jens U" <reveredk@studmc.dkX>
wrote:

>Jeg kunne jo også tolke Michael's indlæg som et surt opstød,

Det skal du ikke,er det kun de 2 med CC'er hun har modtaget er det vel
i orden,jeg opfattede bare "flere arrige mails" som lidt flere end
det,man kan jo godt nå at sende et inden man ser at der allerede er
sendt et i forvejen,men ellers er et vel nok.

>men forventer at han bare har tast, send og tænk )

Nå så det gør du )

>eller lade det være "as it's" og forbi gå det i tavshed.

Altid en god ide )

>Jeg vil da også ønske en god påske.

De sørgelige rester der er tilbage af den

Fra : Lone

Dato : 15-04-01 16:24

Hej med jer.
Min mail var fyldt i går, fik mange mange skæld-ud af flere folk herinde
(ikke bare det par stykker I kan se her i gruppen, og heller ikke i den
forholdsvis civilicerede tone), derfor bad jeg om at slippe for flere. Jeg
er som sagt ked af, at jeg brød reglerne for opførsel herinde, og det kunne
aldrig falde mig ind, med vilje at træde nogen over tæerne. Jeg bad om godt
vejr igen, og det glæder mig at I tilsyneladende har taget i mod
undskyldningen.

I øvrigt vedr. personlige mails - - alle er velkomne til at skrive til mig,
hvis I har lyst - - er bare ikke så vild med skideballer

Med venlig hilsen
Lone
ICQ# 47034505

Fra : Claus Rittig

Dato : 16-04-01 16:17

"Lone" <mc-skolen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (ikke bare det par stykker I kan se her i gruppen, og heller ikke i den
> forholdsvis civilicerede tone), derfor bad jeg om at slippe for flere.

Jeg har også jævnligt fået en respons i min mailbox som tyder på at der er
en hel del flere læsere herinde, end skribenter!

Rittig
(får jævnligt skideballer, men også ofte ros - tak for det!)

Fra : Armand

Dato : 16-04-01 01:30

Michael K. S. <Michaelks@image.dk> skrev i en

> Egentlig også i mange henseender en uskik at sende mails som svar på
> indlæg i en NG.............

Hæ!
Fortæl lige det til ham der nu er begyndt at flame mig igennem min egen
mailbox, blot fordi han ikke kunne bruge det svar som jeg af venlighed
afgav til hans spørgsmål og i tilgift finder min attitude arrogant

--
Armand
(der lige fik genopfrisket brugen af kill-filteret - men så får Tommy

Fra : Claus Rittig

Dato : 15-04-01 11:44

> [...]
ingen
> grund til at I sender flere arrige mails til mig - - jeg har opfattet

Tillad mig lige at bemærke, at den største forskel på dig og mig Lone, er at
jeg har været her lidt længere. Jeg tror jeg har lavet precis de samme
bøffer, det ligger bare et par år tilbage i tiden.

Men man bliver sguda bedre og bedre til det her net-fis.

Rittig (god påske)