Mosegris
Fra : Jan Larsen

Dato : 25-10-03 21:32

Hej

Kan nogen måske hjælpe mig - Tror jeg har fået Mosegrise. Har ringet til en
der kan ligge noget ud men det er ret dyrt og da naboerne ikke gør noget ved
det så er der ingen garanti for at de ikke kommer igen.
Jeg har ikke set nogen aktivitet de sidste 3 uger, men jeg satte mogle nye
planter for et par måneder siden de er helt væk nu. Kan nogen måske hjælpe
mig med en billig løsning så er jeg og mine naboer intereseret.

Hilsen Jan Kamp-Larsen

Fra : John Vedsegaard

Dato : 26-10-03 00:07

"Jan Larsen" <jkaladk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
| planter for et par måneder siden de er helt væk nu. Kan nogen måske hjælpe
| mig med en billig løsning så er jeg og mine naboer intereseret.

Jeg har hørt at man skulle kunne drysse nogle fed hvidløg! ud på jorden, de
kan ikke lide dem og forsvinder.

John Vedsegaard

www.taform.dk

Fra : Preben Andersen

Dato : 26-10-03 08:03

"Jan Larsen" <jkaladk@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> planter for et par måneder siden de er helt væk nu. Kan nogen måske hjælpe
> mig med en billig løsning så er jeg og mine naboer intereseret.

Hvis der er gange lige under jordoverfladen, tyder det på mosegrise. Prøv
med en muldvarpesaks, den kan klare opgaven, og billigere bliver det næppe.

mvh
Preben